Kocam beni sevmedigini söylüyor. Evi terketti boşanmak istiyor. Nedeni baska bir kadın olabilir mi?

18 yıllık evliyim 2 tane çocuğum var. Evliligimizin başından beri aldatılıyorum. Kimi günlük heyecanlar mesajlar şeklinde bir ihanet. Kimi de uzun soluklu ilişkiler. En son 6 yıl önce eşimin meslektaşı ile 1,5 yıllık bir ilişkisi oldu. Belgelerle ispatladım boşanma davası açtım ama yapamadım. Kızım çok küçüktü kıyamadım ona belki de ben korktum. Tek başıma yapamam diye. Sonra eşimi aradım barıştık yanlışı o yapmasına karşılık sanki ben hatalıymışm gibi ben bosanmamayı teklif ettim. Sehir değiştirdik yeni bir sayfa açmak adına. Ikimizde birbirimize sözler verdik. Ama ben hep bir güvensizlik duygusuyla eşim eve biraz geç kalsa, tlf sarjı az kalsa hep bir şüpheyle onu sorgulamaya baslıyordum. Çünkü içimde hep bir şüphe beni kemiriyordu. Eşim kimi zaman benim bu şüphelerimi güzellikle anlatarak beni rahatlatmaya çalışıyordu kimi zamanda madem guvenmeyecektin o zaman ne diye benimle kalkıp başka bir şehire geldin diyordu. Evimizde ki en büyük sorun güvensizlikten kaynaklanıyordu. Son bir aydır eşimin hareketleri çok değişti. En ufak bir şeyden çıkan tartışmayı guvensizlige bağlayıp "zaten sen hiç değişmedin verdiğin sozleri madem tutmayacaktın neden bosanmadın, neden benimle buraya geldin "diyip evden kaçıyordu. O gece eve hiç gelmedi. Cep tlf kapattı. Ertesi günü eve hiç uğramadan işe gitti. Gun içinde hiç aramadı beni. Aksam eve geldiğinde hiç konuşmadık. Bu küslük 2 gün sürdü sonunda ben dayanamadım ve esimle konuştum. Bana böyle bir evlilik istemediğini bosanmak istediğini söyledi. Ben duymazdan geldim o gece. Ama eşimin bana karşı soguklugunu anlıyordum gün içinde aramıyordu. Eve geldiğinde bir soğukluk bana karşı bir mesafe.2 gün sonra okulun yurdunda nobet verdiler okulda kalacağım dedi ben istemiyorum kalmanı diyince sen böylesin bana güvensizliğin beni tüketti bir süre ayrı kalıp düşünelim bu evlilik böyle yürümüyor dedi. Ona güvenmiyorum diye okulun yurduna girerken beni görüntülü aradı "bak okuldayım tlf sarjı bitmek üzere merak etme diyip kapattı"Ertesi gün eve geç geldi. Alkol almış. Eve gelince sordum neden tlf sarj edip beni aramadın diye içimden gelmedi dedi. Kazagında da iki tane sarı saç vardı. Tartısmamız büyüyünce ben böyle evlilik istemiyorum güvensizliğin beni tüketti ben bosanmak istiyorum diyip evi terk etti. 2 haftadır ayrıyız. Sizce eşimin dediği gibi bu evliliği ben mi bu noktaya getirdim? Yoksa eşimin hayatında başka biri mi var?

Kocam beni sevmedigini söylüyor. Evi terketti boşanmak istiyor. Nedeni baska bir kadın olabilir mi?
Cevapla