Nişanlıma ayrılalım bitsin dedim o da tamam dedi. Açıkçası ben olayın ciddiyetini anlaması için öyle söyledim. Ayrıldık, döner mi?

Tartıştık ve ciddi bir konuydu. Ablasının üstümde kurduğu baskıyı anlatmaya çalışıyordum. Ama yemin ederim kelimelerimi tane tane seçtim. Konuyu tam anlatmadım bile. " Sizin aileye uygun olup olmadığımı sorgulamama sebep oluyor, ne yapsam ne giyinsem eleştiriliyorum lütfen beni anla sen anla en azından" dedim. Ve sen ailemi yerden yere vurdun diye çıkıştı. O an ben ne yaptım acaba diye sorguladım kendimi ve ya ilerde ablasıyla ilgili daha büyük bir konu olursa bu adam beni anlar mı diye düşündüm. Sonra ayrılalım dedim. Açıklama yapmaya fırsat kalmadan tamam dedi. Geri döner mi ya da ben hatalı mıyım ya da dönmesini umarak mı hata yapıyorum?
Nişanlıma ayrılalım bitsin dedim o da tamam dedi. Açıkçası ben olayın ciddiyetini anlaması için öyle söyledim. Ayrıldık, döner mi?
Cevapla