Bazen hayat acayip yoruyor. Ne kadar alıştım desemde bi yerde ayrılıklar, güvensizlikler.. Nereye kadar, diyorum. Nereye kadar?

Bir şey aradığımda yok. Ben yerimde duruyorum. Karşıma dengesizler çıkıyor. Bir yerden sonra düzgün birini istiyorum hayatımda ama o da nafile, yok öyle biri.
Bazen hayat acayip yoruyor. Ne kadar alıştım desemde bi yerde ayrılıklar, güvensizlikler.. Nereye kadar, diyorum. Nereye kadar?
Cevapla