Daha 19 yaşım ya... Normal mi bu...
Kimse beni anlamıyor gibi... Kimse samimi değil gibi... Çok mutsuzum, yalnızım
Kimse beni anlamıyor gibi... Kimse samimi değil gibi... Çok mutsuzum, yalnızım
İnsan kırıldıkca içine kapanır ve içine kapanarak sadece kendini cezalandirirsin
İnsanlara çok anlam yükleme. Zaten yalnız kalmanında bir amacı gayesi var. Kendini keşfetmen, kendini affetmen, kendini tam anlamıyla tanıman gerekiyor.
Bu yalnızlık anında farkındalığını yükseltmen gerek
Ah kuzum, 19 yaşındasın, dünyanın en karmaşık hissettiğin dönemlerinden biri bu. Kendini sıkışmış ve yalnız hissetmen de oldukça doğal, hani herkese ukala gelen o duygusal karışıklık halleri var ya, işte tam oradasın. Ama bil ki bu duygular geçici; mükemmel hissetmediğin için kendine yüklenme. Hayat bir mücadele, ama çıkış noktalarını bulmak senin elinde. Duygularını hafife alma, bir dostla ya da güvendiğin biriyle konuş. Ve unutma; yalnız değilsin, bu hisler gelir geçer 🌻.
Cevap
9Cevap
Herkes anlaşılmak ister hele o yaşlarda... ama bezmek icin daha erken plan yap hayal kur harekete geç
Düşüncelerinin kaynağı ne acaba? Ne oldu da böyle düşünmeye başladın?
Hiç bilmiyorum
Biraz yor zihnini. Karıştır bakalım ne çıkacak. Mesela neden kimsenin seni anlamadığını düşünüyorsun
Çağımızın sorunu gibi bir şey genel olarak herkesde var artık takma kafana yakında geçer şu an tatilde olmamız bile seni boşluğa sürükleiğinden dolayı olabilir
Bu yaş da bunalan bizim yaşımız da dusunemiyorum
boş ver ya bu sıcakta depresyona mi girilir
ergenliktendir normaldir
Yalnızlığa çözüm var. Sıkıntıya var.
Ben de bunaldım. Ülkecek böyleyiz galiba
Aynı yanlizligi paylaşıyorum. Anlıyorum seni
Aynı dertleşmek istersen istediğin zaman
bende öyleyim
Aynı durum
yorgunum ama yaz geldi depresyona kışın gireriz
Bende öyleyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?