Erkek arkadaşım aldıklarımın ücretini ödemedi kırıldım sizce anormal tepki mi?

Kendisinin iyi bir işi var para kolay kazanılmıyor bende biliyorum. Bende çalışıyorum ve ona bana bunu al şunu al demedim bugüne kadar. 1 senelik ilişki sonuçta. Bir çöp bile aldırmadım. 10 günde bir buluşursak o o yemeği falan ödüyor. Ben de yeni çalışmaya başladım zaten. Millet millete yığarken … yazıklar olsun. Watsonstan şampuanım bitmişti bir de saç spreyi ikisini toplasan 150 lira eder. O da aldı saç spreyi şampuan. Aklımdan ben alayım diye geçti. Sonra bu ayrı ayrı mı ödeyeceğiz dedi. O öyle diyince sen alsana al hadi bana da bunları dedim. Yok dedi. Ciddi misin ya dddim. Gülüyo yok almıycam dedi. Neyse ödedim kendiminkini o da ödedi kendinkini. Çıkınca sana çok bozuldum açıkçası dedim. Bir şampuan bir sprey aldım ne istedim sanki senden yazık ya dedim. Emrivaki gibi yaptın al dedin beni denemek için yaptın alacak mıyım almayacak mıyım diye dedi. Bende Hayır alabilirdin iyi ki sana bana bunu al şunu al demedim bugüne kadar yazık ya gerçekten dedim. Çok alındım gerçekten dedim. O da üste çıkıp niye trip atıyorsun bugüne kadar yapmadık mı bir şey dedi. Yiyip içtiklerimizi kastediyor muhtemelen. Haftada 1 buluşuyoruz. Sanki çok buluşuyormuşuz gibi. Şunu sevgilim aldı takıyorum dediğim bir kolye bile yok boynumda. Fiyatı farketmez bir takacağım kolye bile almadı. Çok alındım ve aşırı sinirliyim bir de üste çıkmaya çalışıyor.
Erkek arkadaşım aldıklarımın ücretini ödemedi kırıldım sizce anormal tepki mi?
Cevapla