Uzun süredir sevgilisi olmamış kız hakkında ne düşünüyorsunuz?

Kimseyle konuşmak ve görüşmek istemiyorum en azından arkadaş harici olarak neden bilmiyorum kimse içime sinmiyor. 2 sene önce kısa süren bir ilişkim oldu şu vakte kadar kendim gibi davrandığım zaman pek değer görmedim kolay elde edilebilir durdum ama ne zaman kimseyi istemiyorum moduna girdim o zaman bir anda herkes peşimden koşar oldu bunu gördükçede ben birini istemiyorum. İnsanlar neden hep iyi niyeti ya da sevgiyi suistimal ediyor

Uzun süredir sevgilisi olmamış kız hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla