Once seni tanimak istiyorum diye pesimden geliyor ama sonra biranda icimden daha fazlasi gelmiyor nedemekkkk?

Onaaa okadar baglanmistimki, tam ona alismistimm ama ne yazikki biranda gitti..

Bir kere bile yuz yuze gorusmemistik sadece beni uzaktan gormustu ve okadar cok israr etmisti benimle konusmak icin. bi sure sonra izin verdim iki hafta felan konustukk. sonra bi dugunde karsilastik uzaktan bi bakti bana bende ona.. ertesi gun bana yazdiki icimden gelmiyor o hisler olmuyorrr... YAAA nedeennnnnn yaaa nedeennn?

Okadar yazdi durduu, beni bir kac defa gormustu, neden biranda oyle yapti anlamadimmmmmm :( 2 hafta oluyorr ve onu cooooooooook ozledimmmm, halen stalkliyorummm onu baska hesaplardannn

Once seni tanimak istiyorum diye pesimden geliyor ama sonra biranda icimden daha fazlasi gelmiyor nedemekkkk?
Cevapla