Onaaa okadar baglanmistimki, tam ona alismistimm ama ne yazikki biranda gitti..
Bir kere bile yuz yuze gorusmemistik sadece beni uzaktan gormustu ve okadar cok israr etmisti benimle konusmak icin. bi sure sonra izin verdim iki hafta felan konustukk. sonra bi dugunde karsilastik uzaktan bi bakti bana bende ona.. ertesi gun bana yazdiki icimden gelmiyor o hisler olmuyorrr... YAAA nedeennnnnn yaaa nedeennn?
Okadar yazdi durduu, beni bir kac defa gormustu, neden biranda oyle yapti anlamadimmmmmm :( 2 hafta oluyorr ve onu cooooooooook ozledimmmm, halen stalkliyorummm onu baska hesaplardannn
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Sen mıymıntı kalmışsın oda başkasını bulmuştur
Nealakaa ya?
Öyle tabi bakmış etmiş sende öyle durmuşsundur konuşurken sıcak değilsindir her şeyi ondan beklemişsindir. Adam da soğumuştur o sıcaklığı alamayınca başkasını bulmuştur yoksa bi erkek konuşmayı tanışmayı çok istediği biriyle konuşmaya başlayıp durduk yere bitirmez
o en basindan biliyordu, hic bir erkekle konusmadigim icin onada hemen yol acamam diye.. Ilk baslarda tepkiliydimm biliyor oda bunu hani oda dedi anliyorum seni.. oda demisti bende sana yazmaktan cekiniyordum.. ama problem zaten bana karsi birsey hissetmiyordu cunku annesi beni ona tavsiye etmis.. heralde annesi gil illa tanis et felan dediyse
Olabilir direk kucağına atla demedim zaten mıymıntı soğuk olursan adam uzaklaşır tabi ne bekliyosun.
Mecburdumm uzak durmaya, cunku beni herkes burada iyi bilir, hic bir erkege yuz vermem etmem konusmam.. Oda benim icin ilkti, ailesi beni cok iyi biliyor temiz kiz oldugumu felan. Ve hani simdi ben ona biranda cook sicak davranmis olsaydim olmazdi.. hatta teyzesi bile anneme demis bu sefer sert tasa basti diye.. yani her defasinda heralde baska kizlari kolaylikla elde etmis bilmiyorum artikk..
Biryandan evet iyi oldu gitmesii cunku ailem pek istemiyordu onu :(
Valla sen bu kafayla bu tavırlarla herkesi kendinden soğutursun bunu da söyleyim. Sıcak olmak aşırı samimi olmak değil sen bunları bi ayırt et ilk önce soğuk insanı kimse sevmez arkadaş ortamı da dahil
ben soguk bir insan degilimm, hep guler yuzlu ve beni taniyanlar tanimiyanlar beni cok sever..
Bana öyle gelmesi valla
Bilemicemm artikk :)
Bi yazma şansın var mı bana bişey merak ettim de. yanlis anlamazsan tabi. Sadece 5 dk
Burdan sorsaniz?
Burdan soracak olsam sorarım zaten demi yiyecek değilim seni ne tuhafsın ya
Sizinde boyle hemen tepki vermenize gerek yokk!
Ee bişey istiyorum senden diyosun burada sorsan olmaz mı burada soracak olsam zaten sorarım demi. Yiyecek değilim seni mesajdan
ben senden birsey mi istedim?
Ya yazdığımı doğru okusana ben senden bişey istiyorum sen diyosun ki burdan sorsan olmaz m diyorum. Sen benden bişey istedin mi diyorum?
Sen yazacak mısın onu söyle
Uzaktan gördüğünde seni beğenmedi herhalde
ama o beni yakindan gormustu bile ve ondan sonra daha fazla mesaj atmaya baslamisti
Üzülmeye değmez
Başkası vardı unut gitsin
amaa cook sacmaa degilmiii? o beni gormustuu ozaman hemde yakindan..
Bide demisti cok iyi bir kiz oldugun icin seninle tanismak istedim ve iyi kiz oldugun icin devam edemicem en iyisi simdiden bitirmek dedi
Tamam işte seni üzmek istememiş ve bağlanmadan gitmiş biraz iyi açıdan bak derim
evett oyle, ama nebilimm yaaa :(
amaa hani o yazinca zaten umit etmistimmm
Üzülme yapacak bir şey yok
aynenn oyle ne yazikki
Beğenmemiştir ya da başkasını bulmuştur
Pek sanmiyorumm baskasini bulmamistirda.. Kendisi de diyordu birine kolay kolay birsey hissedemem diye.. Ve ama o beni yakindan gormustu bile ve ondan sonra daha fazla mesaj atmaya baslamisti
Bi öyle bir böyle davranıyorsa aklında biri vardır belki
Sonuç olarak üzülürsün yol ver başka birilerini bul en azından sevip sevileceğin birini hak ediyorsun
Aynenn canim haklisinn.. Belkide yoluma devam etmem gerekir. Ama halen aklimda yaa😭 Cikaramadim halen onu nedenn? Iliskimiz olmus olsa ozaman tamam ama aramizda hic birsey olmadan ben boyle olduysam bilmiyorum artikk.. yani o benim ilkimdi aslinda ya da olacakti
İlk olma ihtimali önemli kılıyordur
Galiba oyle🥺🥺 Ona seni ozledim yazasim var
Kaşınıyosun
Neden oyle dedin?
Görmüş seni istememiş dönüp özledim yazıcam diyosun arkadaş olsaydık seni çok pis azarlardım
Yazmamm yazamamm zatenn oylee😭 Bekadar istesemde yapamamm onu.. hahaha keske yanimda olsaydin❤️🙈😂
İyi iyi sevindim 🤣💕
Sagoll canimmm🥰❤️
Ne zaman ayrıldı
2 hafta oluyor
Ego tatmini
Nasil yani?
Elde ettikten sonra bıkmış gibi
Birsey olmadiki aramizda, benimle yuz yuze konusmadi bile, bulusmadik etmedik
Tutarsız
hmm neden