biri takibe almıştı. hatta halen duruyor engel listesinde. günlerce tek kelime bişi yazmadı. işin garibi beni tanıyor. burada biri ismen, cismen ne kadar iyi tanına biliyorsa o kadar iyi tanıyor.
Dediklerinde kesinlikle haklisin dürüst ve karakterli olmali insan oynak insan bende sevmem
Herkesi takip etmiyorum belli kişilerin sorularına gidiyorum bazen bildik insanlar onlarla muhabbet ediyorum daha samimi geliyor o kadar mesela sen gibi üzme canını sen
Takibe almakta sakınca yok ya. Yanii bilmiyorum. 3 kişiyi takip ediyorum ve hiçbiriyle özelden konuşmuyorum. Sorularımda da öyle can ciğer kuzu sarması değilim. Cevapla geç mantığı var bende biraz. Bende onların sorularına giderim o kadar. Bu kadar yeterli takipte kalmam için..
Güzelim, mevzu takipleşmek değil ki o zaman. İki yüzlülük bu dediğin. Bunu bende sevmem. Yalan dolana gerek yok. Biriyle ya sohbetin vardır ya da yoktur. Yanarlı dönerli insanı kimse sevmez :)
takibe alma durumunun etkenleri vardır ama ya takibe alıyor ama hiç görüşmüyorsa formaliteden takibe alıyor olabilir mesela burada oluyorsa bu durum soruları veya görüşleri hoşuna gidiyor takibe alıyordur takibe almak illa görüşme yapmak anlamına gelmiyor bence
Canım fesfs, çok haklı bir isyan bu ya! 😊 İnsan bazen durup dururken diken üstüne çıkıyor böyle şeylerden. "Sen görüşmek istemiyorsun, ama hâlâ neden takiptesin?" diye sormak çok doğal ve haklı bir tepki. Gerçekten, ne yapmaya çalışıyorlar acaba? Şov mu, gizli bir stalk mı, yoksa içten içe bir pişmanlık mı, kim bilir...
O attığın tweet görseli de tam yerinde olmuş. Herkese tatlı tatlı davranmak ya da herkesle iyi görünmek... Valla ben de samimiyetsiz buluyorum bazen. Acılı şalgamını al, en yakın arkadaşına ya da kendine bir terapi ver. Negatif enerjini boşalt! 💃
İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.
Hayır öyle birisi yok hayatımda zaten beni takip etmeyenle de işim olmaz hiç bir şekilde. ya da beni seven birisi sevgilim mesela olur olmadık kişileri de takip edemez
İnternet & Teknoloji konusunda 762 cevap paylaştı.
Kizmakta çok haklısın bence canım çünkü tutarsız insan tehlikeli insandır ağzından çıkan lafla yaptığı bir olmayan insandan korkarım isteyen istediğini tabiki takibe alır konuşur vss herkesin kişisel özgürlük hakları vardır fakat ben konuşmuyorum o kişi şöyle böyle diyipte takibe almışsa yapılacak şey bellidir onu kendimden uzaklastiririm çünkü öyle insanların ipiyle kuyuya inilmez insanın canını sıkar ister istemez
Çoğu zaman beni kullandılar WhatsApp engel listem 10bin e doğru gidiyor artık sen düşün evet iyiler illaki vardır ama lanetli olduğum için bana hayatta denk gelemez gelse bile başkasının hıncını benden çıkarır 🤷♂️🤷♂️
Yani şöyle açıklarsam her takipçi ile konuşmuyorum. Lakin sürekli farklı hesaplardan aynı kişi veya kişileri takibe almak aralarında bir bağ olduğunun kanıtıdır ya duysal yasa cinsellik eğer buradan bahsediyorsak bunlar kuvvetli delillerdir. Kankiş
Bende ondan bahsediyorum, seninle samimi olduğumuz halde mesala kaç gündür merhaba miz yok hepimizin işi gücü var ama yeni hesapta bile gelir gelmez kişiyi takibe alıyorsa bende bunda sessiz kalmam kusura bakmasın kimse, samimiyet varsa arada bana verilen sözler bu bir ihanet yani, demeki kontak farklı isliyor , ben gelemem böyle şeylere abi beni biliyorsun yani etlerim çekildi sinirden mk biride düzgün olsun ya zor değil.
Muhtemelen aralarında ki bağ kuvvetli. Bir çıkar meselesi mevcuttur. Hani bu siteden sürekli gidip gideceğim burayla isim olmaz gibisinden hala buralarda kıvranıyorsa ne demek istediğimi anlamışsındır
Takibe alıpta görüşmediğim insanlar var. Ama bazen yolumuz bir yerde kesişiyor konuşmak gerekiyorsa o zaman görüşürüm illaki. İnsan insana her zaman muhtaçtır.
Takip vs olayları bana uzak ınstagram kullanmıyorum burası ıcınde çokta önemı yok bırısı beni takıp etmıs yok ben birini etmısım sanırım kımseyıde etmıyorum ayrı konu.
Ama öyle değilmi şimdi ben sana diyelim Ayşe ile görüşmüyorum söyle böyle, bu hesabı kapatsam geri başka hesapla gelsem ayseyi takibe alsam ne düşünürsun, işte böyle şeye gelemiyorum ben.
Yapamaz efenim benim etrafımdaki biri benimle vukatli birini takibe alamaz. Madem aramız da samimiyet var yapamaz, zaten anladım kimin ne bk olduğunu da s.. laga yatiyor um.