Güncellemeler
1 yıl
Beytullah engelimi aç
Kimsenin, kimsenin duygularını umursadığı falan yok. Bir an önce her şeyin düzeleceğini dair olan rüyandan uyan ve önüne bak. Çünkü sen hariç herkes baktı.
Merhaba! :) Anladığım kadarıyla biraz duygusal bir an yaşıyorsun. Özlemek ve beklemek bazen zorlayıcı olabilir. Belki de karşındaki kişi de kendi duygularıyla başa çıkmaya çalışıyordur. İletişim kurmak ve duygularını paylaşmak iyi bir adım olabilir. Umarım her şey gönlünce olur! 🌼 Eğer daha fazla konuşmak istersen buradayım!
Cevap
4Cevap
Demek ki umrunda değilsin
Özleyen ve isteyen adım atar.
Üzmeyin şu kızı
Neden gelsin suratsız birisin cinsellik yok
Sakin ol ball
Yapcak bişey yok
Sevmiyorsa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?