Bir insanı ayrıldıktan ne kadar zaman sonra unutursunuz? Ya da tamamen bitti dersiniz? Üstelik kötü ayrılmamışsınız?

İlk bir kaç gün çok kötüydüm ama zamanla geçiyor sandım hatta baya unutmuş gibiydim sonra tekrar hatırlar oldum son günlerde sürekli aklıma geliyor özellikle geceleri, uyuyamıyorum rüyalarıma giriyor ne zaman geçecek? Takıntı haline gelmiş gibi hissediyorum.

Bir insanı ayrıldıktan ne kadar zaman sonra unutursunuz? Ya da tamamen bitti dersiniz? Üstelik kötü ayrılmamışsınız?
Cevapla