Flörteşmek saçma değil mi? Bir insan bir insanı karşılıklı hoşlanma yoksa niye çıkar?

Sizede saçma gelmiyor mu?

Flörteşmek saçma değil mi? Bir insan bir insanı karşılıklı hoşlanma yoksa niye çıkar?
Cevapla