Sizce abartiyormuyum siz olsaniz ne yapardiniz?

esimle 9 senedir evliyim ve surekli isinden dolayi ayri kaliyoruz en son haziranin birinden gitti ve ve 6 ay icinde sadece 10 gun gordum iki cocugum var ve onlarda etkileniyor bu durumdan madii olarak bolluk icinde de degiliz zaten mumkun oldugunca para gonderiri çocuklarda da alir ust bas ama bu adam son dönemlerde borsaya sardı kazandığının cogunu borsada abtiriyor eve gonderecegi paranın en son yarisini yine borsaya yatirmis.. sen cek eve koy ben dayanamiyorum borsaya yatiriyorum dyor.. ben onun icin guzelim isimden gucumden oldum eve kapandim iki cocukla komusuncada zaten ilgisi cok az hic seni seviyorum ya da ozluyorum demez ben solemezsem.. rusyada calistigi esnada telefonunda sacma sacma sapan programlar masaj salonlari aramalar buldum.. yapmiyorum birseybyapmadim dyor ama guvenim yok artik. surekli sinirlerim bozuylor hayat zindan oldu benim için psikolojik sorunlarim var bunlari kimse onemsemiyor.. artik bosanmalimiyim sizce artik

Sizce abartiyormuyum siz olsaniz ne yapardiniz?
Cevapla