Erkek arkadaşım arkadaşım dediği güya günde iki iç mesaj attıgı kıza doğum gününde 400 tl atmış kızın istediği bir hediye için?

Evet soru başlıkta. Sanırım ayrılıcam. Çünkü bunlar bir aydır tanışıyo bu kız bunun için nasıl bu kadar önemli oldu bana hiç normal gelmiyor. Ne düşünüyorsunuz erkekler? Üstelik benim için geç uyuyordu ilk zamanlar. Dün gece de öyle uyumuş.

Erkek arkadaşım arkadaşım dediği güya günde iki iç mesaj attıgı kıza doğum gününde 400 tl atmış kızın istediği bir hediye için?
Cevapla