
#Triggerr

Merhaba.
Kızma vs. durumlar zaten kesinlikle olmaz. Ama bi tık üzülebilirim. Kalbim çıt, göz yaşım pıt.😂
Ama zaten aslı çok pahalı bir ürünse bir beklentim olmaz. Yani aslında hiçbir hediyede beklentiler olmamalı diye düşünüyorum. Her halükarda teşekkürlerimi sunarım.
Ciao
Şimdiye kadar hediye alanım olmadı. Çevremde pek olmaz. Mutlu olurdum en azından espiri için de olsa düşünmüş.
Cevap
2Cevap
Beni guldurecej bir seyse gulerim aşağilama amaçliysa hoşuma gitmez tabiki kişi zaten arkadaşini tanir. ya da aralarinda bir esprisi olmalidir alinan şeyin
oturup aglarım saten sene 1 kez dogum günüm var saten
Ortami bozuntuya vermem maksat yüzü düşmesin hii komikmiş gibi yaparım
Hoşuma gider aslında komik olur tatlı bir anı olarak saklarım :)
Valla katila katila gülerdim arkadaslarla daha bile hosuma giderdi
Gülelim hatrının hatrı için fakat sonradan kesinlikle ciddi hediyemi isterim😃😃
Lisede turuncu saçlı arkadaşa havuç almıştım çok üzülmüştü
Murat abi gf ye bok gönderilmiş gibi olurdu tepkim.
Gülerim vay şer.. Z derim
Hoşuma gider seviyorum mizahı.
Bişi yapmam sbsjsnjsn
Gülerim zaten amaç o değil mi
asla adam akıllı bişey almazlar zaten
Ben de ona fuckme yazılı don alırdım
Ayak uydurudum eğlenirdim
Gülerdim, bir şey demezdim.😃
Ağlarım
Gülerdim. :D
Gülerim
Guler gecerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?