
Mide bulandirici, degil mi? Yuzum, dekolte bolgem de boyle iz dolu. Yasim 26 oldu, ne sevildim ne de sevdim. Umudum da yok zaten

Mide bulandirici, degil mi? Yuzum, dekolte bolgem de boyle iz dolu. Yasim 26 oldu, ne sevildim ne de sevdim. Umudum da yok zaten
Öncelikle çok geçmiş olsun. Sırtın kurumuş gibi de, nemlendirsen düzenli daha iyi görünür.
Yabancı erkekle evlenmeni tavsiye ediyorum. Neden diye sorarsan, benim kuzenim eskiden obezdi, 40 kilo verdi ve karnı sırf çatlaktı, bikini giymezdi asla, kimseyle çıkmıyordu, karnından rahatsız olduğundan reddediyordu herkesi, saklıyordu karnını vs. Alman bir adamla evli, keyfine bakıyor şimdi eşiyle. Eşi öpüyormuş karnını, asla dert etmiyormuş.
Allah istediğin gibi bir eş nasip etsin.
Ne yapacağım yahu olabilir egzama sedef vs. hastalıktır sonuçta ben onu sırtı için değil karakteri için severim bu sırtını da severdim yani ne diyeyim ki.
Sırtını görmediğim karıyla ne sevgili olurum, ne karım yaparım yavrum. Bu sırtla arkadaşımdan öteye geçemez, cinsel bir maksat güdemem, mide bulandırıcı.
Gorusu ilk okudugumda cevap verme geregi duymadim cunku "bence de mide bulandiriciyim, hakli" dedim.
Sonra aklima takildi, soyledigin sey degil de soyleyis tarzin icin bu ne curet diye dusundum. Sanki gercek hayatta da sanalda oldugu gibi bu uslupla konusabiliyorsun. Ne soyledigin degil nasil soyledigin onemli klisesinden bihabersin. Dilerim sen de elinde olmayan bir sebepten oturu ayni uslupsuzlukla, ayni acimasizlikla elestirilirsin
Eğilip bükülecek, samimiyetsiz görüş bildirecek değilim. İç dünyam neyse, onu yansıttım görüşte. Sen de bir erkekte bu sırtı görseydin, miden bulanırdı. Hayal aleminde yaşamıyoruz, görüntü önemli bir ayrıntı. Cinsel bir maksat güdemem dedim, insan sınıfında değerlendirmem demedim. Arkadaşım, dostum olabilir, fakat sevgilim/karım olamaz bu model. Ben her sekste iğrenerek bakacağım birine yalan söyleyemem, ne kendime ne ona zulmedemem.
Elimde olmayan sebeplerle benle seks yapmak istemeyecek olana saygı duyarım, bunlar kişisel tercihtir, acımasızlık olarak atfetmem
Ne soyledigin degil nasil soyledigindi tum mesele. Bu samimiyet falan degil.
Daha fazla bir sey demeye gerek yok, dedigim gibi ayni acimasizlikla ve uslupsuzlukla muhatap olmani tum kalbimle diliyorum. Iyi aksamlar
Cevap
27Cevap
Benimde var sirtimda popomda. yediklerimizle de biraz alakali saglikli beslenme ile gdeblr kullanilan dustaki sabunlar jeller vs. Ve tabiki giyilen ust bas kumasi. iyi bir doktora basvur illa ki gecer kullanilan seylerle.
Esiminde boyle olmuştu yapicak bir şey yok napilir ki daha kötüsünden korusun Allah... iç güzellik daha önemli gerçekten 😬
bi an erkek sırti olduğunu sandım.. bakim yapabilirsin nemlendirme vs sür banyoda kese yapmaua özen göster..
Utanmış gibi niye örttün öyle elinle sanki halka açık alana zorla çıkarmışlar gibi valla şimdi oturduğum yerden battaniye veresim geldi xd :D
Bu denli olması fazla deilmi
Bi allerji testi yaptırsan ya da karaciğerine bi baktırsan ilaç filan kullanıyomusun
sevip sevilmekle sırtın arasındaki bağı kur 34 yaşındayım tekrar sünnet olucam
Su hallerinize de bitiyorum, guya hic sorun degil sizin icin ama bembeyaz ten lafi da dilinizden eksik olmuyor
aknemi bunlar acaba ve hangi doktora gittiniz
Bu izlerden bir şey olmaz kendi güzelliğini bununla kısıtlama itici gelmez ya da igrenilmezsin
sağlık bu iğrenilecek bişey yok çizerlerine baktırmadı tavsiye ederim
Tedavisi ni araştırıp beraber halletmeye çalışırım napıcam
Seversem aramızda cinsel çekim ve ten uyumu varsa çok da umursamam
Düzgün bı cildiye doktoru bul ona git. Bazıları bir şey anlamiyor
karaciğerinde bir problem var gibi ondan kaynaklı olabilir
Yok, akneye yatkin cilt iste. Pis degilim, ilac da kullandim ama boyle
İyide insanlık hali ne var bunda? Sevgiyle alakası ne onu da anlamadım
Hayır mide bulandırıcı değil. Eşimin sırtında da izler var. Asla eğreti bakmam
Abla bu hic bir sey sen bide benimkini gorecen...
Bunda igrencek ne var..
Disari ciktigim zaman goruyorum, kizlarin sirti hep bebek gibi. Bana bak bir de
Askim herkesin kendinde bulduğu kusuru var Benim bu sekilde olsa kesin bende takardim ama dısardan bakan birisi olarak söylüyorum cidden bence gram problem edilcek bisey degil Ayrıca seni seven insan sırtın bebek gibi değil diye sevmeyi mi bırakır.. takmaz emin ol
26 yasindayim, annem falan dahil kimsenin yaninda ustumu degistirdigimi bilmem. Utaniyorum kendimden, igreniyorum. Hayatima biri girse, adam parmaklarini sirtimda gezdirmek istese su goruntuye bak, les gibi. Yuzum, gogus kismim da boyle. Erkekler sacimizdan tirnagimiza kadar kusursuz olmamizi beklerken bunu nasil takmayayim ben? Onemli degil diyen erkeklere de asla inanmiyorum. Dumduz bir sirt varken asla beni tercih etmezler, hepsi yalan
Sevdigin asık oldugun adam böyle olsa ondan iğrenir misin sen
Ben igrenmem, biz igrenmeyiz ama erkeklere inancim yok
Dürüst konusayim benimde inancim yok Ama sunu söyliuiim mükemmel kusursuz biri de olsan aldatiliyorsun Arkandan iğrenç seyler konusuluyor iğrenc düsünceler dönüyor falan filan Ama iste arada gercekten boyle beklenmedik düzgün adamlar cikiyoo ve o da kısmet isi Kari kizda gözü olmayan ahlakli erkekler.. emin ol cıkicak bi gün karsına. Ve lütfen kendinden bu kadar nefret etme Sevilmek istiyorsan ilk önce kendin basla bundan. Değer ver önemse özgüvenli ol düşünce ve bakıs acını değiştir yoksa hicbi zaman mutlu olmazsın zaten Biliyorum demesi kolay yasayan ben değilim belki ama hayat bu.. adil değil Bazilari cok güzel cok zengin cok sanslı.. oturup ağlamakla gecmiyor ki zaman Kabullenip kendimiz icin biseyler yapmaliyiz Hakettiğin değeri kendine vererek baslamak gibi (::
Iste ben de onu diyorum, mis gibi kizlar aldatilirken benim nasil sansim olabilir? Ve ayrica yasim 26 oldu zaten, en guzel yillarim yalniz gecti, bu saatten sonra ne fark eder? Umudum da, beklentim de yok. Dunyanin sonu degil tabii ama ben de herkes gibi sevgiyi hissetmek isterdim
ya demek istediğimi yanlıs anladın.. evet mis gibi kızlar bile aldatiliyor cünkü sorun erkeklerde Ellerinde en kötüsü de enn iyisi de olsa asla yetinmiyorlar Bunlarin cogu böyle maalesef ama emin ol ki tam tersi cok düzgün olani da var Eşinden ailesinden baska bisey düsünmeyen gözü sadece karısında olan işine gidip gelen falan... Bunlar kaç yasında olursan ol kısmet işi. Hayırlı biri varsa ne zaman olursa olsun karsına cıkacak. eminim sevginin de en tatlısını yaşayacaksin. İlerde belki cocuklarin olacak onlardan da bunu bol bol hissedeceksin. Gördügün gibi böyle yorum atan teneke bos kafasiz erkek cok evet ama umursamaya hangi biri değer ki..
Ayrıca şunu da eklemek istiyorum bu dediğim kıtlık kadinlarda da var Hele bir de bu sitede dogru düzgün neyin ne olduğunu bilen akıllı insan arasan zor bulursun. Ben arada vakit gecsin diye giriyorum ama burdakileri gördügn de üzere ne sorarsan sor hangi konuda yardım istersen iste empati yoksunu düşüncesiz saaadece bos konusan elestiren yargılayan insanlarla dolu Hepsiii igrenc varliklar Cogusu da burada toplanmıs iste... Bak gercekten kendine değer ver Buradan yazarak ne demelerini bekliyorsun ki onlarin beyni kendilerininkine yetmiyor millete nasil akıl versinler Sadece iyice moral bozukluğu verirler İyice ümidi kesmissin zaten. Kötü yorumları gördükce iyice de hak vericeksin bu yobazlara. Tek bisi kisi olarak lafim sana gecmiyecek muhtemelen ama biraz daha iyiye güzelliklere yönelsen keşke..
Butun guzel sozlerin icin, destegin icin, iyi niyetin icin tesekkur ederim. Ama benim icin cok gec artik, dedigin gibi bu kafafan da cikamiyorum maalesef. Dilerim senin cok sevildigin bir hayatin olur🙏
Teşekkürler umarım💖
Kara ciğer yağlanmasın dan kaynaklı. Yağ ve buhar gibi şeylerden uzak durmalısın
İnsan olması mühim herkesin kusurları var
Palavra
Benimde sırtım biraz böyle, kendimce kusurlarım var ama kimseyi yargılamam tanımadan yani önyargı sunma.
İyi bir doktora görünmelisin
Rouchtan kulanman faydalı olabilir.
Olabilir sorun edilicek bir şey yok sonradan geçer
Eee ne var bunda
Bişey olmaz ne olucak ki kalbi güzel olsun
Kalbi güzel olsun
Ön tarafları da görmemiz gerekiyor.
Geçmiş olsun
Nolmus öyle
Eski eşim de böyleydi.
Benimde sırtım böyle hatta daha fazla var
Ne izi bu
Sivilce
Ilginc
Bebe yağı süreyim mi sana?
Nicin böyle
neden böyle oldu ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?