Beni terk eden eski sevgilim barışmak istiyor ne yapmalıyım?

Merhaba iyi geceler herkese. Yaklaşık 6 ay önce 1 senelik ilişkim bitmişti. Bitme sebebi gerçekten komikti, kibar ve iyi biri olmam... Trol ya da şaka gibi gelebilir ama hayır. Kız arkadaşımın ailesi oldukça kabaydı, babasının ve annesinin dilinden küfürler eksik olmaz abisi de serseri gibi bir şeydi. Haliyle o da biraz aileden nasibini almıştı ama yine öyle abartı bir kabalığı ya da serseriliği yoktu. İlk zamanlar gayet iyiydik, ona yaşama sevinci verdiğimi söyleyip duruyordu ve sevgisini de çok rahat hissediyordum. Son zamanlarda ise biraz kaba davranmamı, gerekirse de küfür etmemi söylüyordu. Bense elbette kırmadan tersledim, yapmayacağımı söyledim. Bu arada "aşırı" kibarlık söz konusu değil, kafanız karışmasın. Olması gerektiği kadar kibardım, insanı çileden çıkaracak kadar değil. Her neyse sonra böyle kendini rahat hissetmediğini söyleyip bir gecede her şeyi bitirdi. Önce iyice düşünmesi için zaman tanıdım ama ardından yine beni hayatında istemediğini söyledi. 2-3 ay sonra da it kopuk biriyle sevgili olmuştu. Birkaç gün önce de ayrılmışlar olsa gerek benden özür diledi ve bensiz yapamadığını, beni özlediğini söyledi. Kafam karışık, beni saçma sebeple yarı yolda bırakan biri ileride neden aynılarını yapmasın diye ikilemdeyim. Açıkçası biraz uzağım barışmaya ama yine de danışmak istedim. Sizce bir şans vermeli miyim? Yoksa hayatıma mı bakmalıyım? Çok uzattım kusura bakmayın, yeniden iyi geceler.

Beni terk eden eski sevgilim barışmak istiyor ne yapmalıyım?
Cevapla