2- 3 ay önce ayrıldığım birine özledim seni, beni öpüşünü özledim yazdım, buna saatler sonra sadece emoji :) attı?

Bu adam ne demek istiyor emojiden ne anlayım ben? Yani tamam beni özlememiş olabilir ama keşke rahatsız oldum falan deseydi.. Birkaç gün once de kıza yazıştık normal seyler nasılsın falan, o zaman gülüyordu sonra ben konuşmayı kestim iyi geceler falan dedim.. Şimdi emoji ne ya

Bide şey var bu adam beni taniyor daha sakın masun olduğumu bunu benden hiç duymadı mesela, zor yazdım beni öpüşünü özledim ama tepki yok.. Bana karşı hep güzel davrandı biz hiç kavga etmedik hiç kötü şeyler söylemedik birbirimize..

2- 3 ay önce ayrıldığım birine özledim seni, beni öpüşünü özledim yazdım, buna saatler sonra sadece emoji :) attı?
Cevapla