Bu adam ne demek istiyor emojiden ne anlayım ben? Yani tamam beni özlememiş olabilir ama keşke rahatsız oldum falan deseydi.. Birkaç gün once de kıza yazıştık normal seyler nasılsın falan, o zaman gülüyordu sonra ben konuşmayı kestim iyi geceler falan dedim.. Şimdi emoji ne ya
Bide şey var bu adam beni taniyor daha sakın masun olduğumu bunu benden hiç duymadı mesela, zor yazdım beni öpüşünü özledim ama tepki yok.. Bana karşı hep güzel davrandı biz hiç kavga etmedik hiç kötü şeyler söylemedik birbirimize..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Pek sallamıyor gibi geldi. Seni red etmeyi bile umursamıyor düşün.
Ben ondan uzaklaştım cünkü biliyordum nasıl bir insan olduğunu henüz ciddi bir ilişki istemediğini, bana karsı o kadar güzel davranmana rağmen netsiz devam edemedim.. Aramızda güzel şeyler oldu.. onu ne kadar çok sevdiğimi söyledim biliyordu.. ondan sonra bir kez daha buluştuk ama dışarda, hastaydı sadece kahve icmeye geldi saatlerde oturduk konuştuk sonra öpüştuk sadece ve ayrıldık.. Onsuz olmaya denedim.. 2 ay sonra, birkaç gün önce kısa yazıştık ve bir kez daha onu ne kadar görmek istediğimi anladım.. ve şimdi sadece emoji.. istemiyorsa bile istemiyorum deseydi, öyle bir iletişim yoktu aramızda yani beni umursamıyor falan, olabikir ama söyleseydi
Anladım. Bazı insanlar herkese naziktir.
O da o insanlardan değil o kadar rol yapamaz ya da o kadar sakin olamaz
Adamdan hem ayriliyosun hem üç ay iki ay uzun sürede böyle mesaj atiyosun bune manag
Ben ondan uzaklaştım cünkü biliyordum nasıl bir insan olduğunu henüz ciddi bir ilişki istemediğini, bana karsı o kadar güzel davranmana rağmen netsiz devam edemedim.. Aramızda güzel şeyler oldu.. onu ne kadar çok sevdiğimi söyledim biliyordu.. ondan sonra bir kez daha buluştuk ama dışarda, hastaydı sadece kahve icmeye geldi saatlerde oturduk konuştuk sonra öpüştuk sadece ve ayrıldık.. Onsuz olmaya denedim.. 2 ay sonra, birkaç gün önce kısa yazıştık ve bir kez daha onu ne kadar görmek istediğimi anladım.. ve şimdi sadece emoji.. istemiyorsa bile istemiyorum deseydi
İnşallah benden ayrılan öyle ortada bırakan da böyle olur üç haftadır ayrıyız bir ay olcak en son konuşmamız on gün önce oldu ben telefonda ağlarken yalandan açıklama yapiyodu ayrıldı benden kör kutuk ağlıyordum parklarda umarim oda oylepisman olur ki birden kavgadan tutustuk ortada bı bok yokken
Yani canım ona çok aşık olduğum için uzaklaştım o ciddi ilişki isteseydi asla bırakmazdım.. siz neden ayrıldınız
Yazmaman gerektiğini öğrenmişsindir umarım
Öyleyse neden sürekli takip ediyor beni neden hikayelerimi hemen aciyor neden birkaç gün önce yazıştık ve ilgisiz davranmadı
Aramızda bir kere bile kötü biz söz ya da kavga olmadı yani diyebilirdi yapamam ben istemiyorum
İstemiyor seni. Olmaz demiş. kibarca reddetmiş
Peki o zaman neden hikayelerimi hemen acıyor neden takip ediyor neden birkaç gün önce konuştu benimle
Öpüşünü özledim diyen bir kıza emoji atılırmı. Bırakan omuydu?
Ben, ben ondan uzaklaştım cünkü biliyordum nasıl bir insan olduğunu henüz ciddi bir ilişki istemediğini, bana karsı o kadar güzel davranmana rağmen netsiz devam edemedim.. Aramızda güzel şeyler oldu.. onu ne kadar çok sevdiğimi söyledim biliyordu.. ondan sonra bir kez daha buluştuk ama dışarda, hastaydı sadece kahve icmeye geldi saatlerde oturduk konuştuk sonra öpüştuk sadece ve ayrıldık.. 2 ay sonra, birkaç gün önce kısa yazıştık ve şimdi sadece emoji.. istemiyorsa bile istemiyorum deseydi
Yani ben ona bağlanınca korktum onu daha çok sevmeye istemeye başladım ama bir yere varamıyorduk öyle
İstemiyorum demez. Yaptıklarınızın hatrına da olsa denmez öyle. Hem belki lazım olursun gene öpüşmek için falan. cepte olman iyi. onun için tabi
Bu adam sadece yatmak için hiç bir zaman aramadı ya da sölymedi.. ayrıldıktan sonra kaç defa gelebilirdi ama öyle bir saygısızlık yapmadı, bu yüzden emojiye şaşırdım. Yanı olmaz bizden diyebilirdi yapamam diyebilirdi.. yaşı 30+
Onun demesine gerek yokki. sen istiyorsun zaten. Belki biri var artık hayatında.
Biri varsa bile şimdi 2 ay sonra ilişki istiyorsa ve yalnız değilse bana artık haytımda biri var diyebilirdi.. ama bildiğim kadarıyla ciddi bir şey yok
Yani ben hiç bağırmadım hiç kavga etmedim beni tanıyor, insan gibi istediklerini söyleyebilir.. ama emoji ne ya saygısızlık
Ona sitem yapmandan çekiniyordur. Belki de beni kullandın falan dersin diye çekinmiştir. ya da seni hiç önemsememiş. ciddiye almamış. bence üzülme ve yazma ona. değersizleştirme kendini
O kadar güzel davranan bir adam o kadar güzel sarılan hiç önemsemez mi.. O kadar güzel bakıyordu bana öyle derin dalgin, benimle dertleşiyordu konuşuyordu, gece uyurken sabaha kadar sarılıyordu, gece yarısı onun yanında değilsem uyanınca sarılıp cekıyordu.. Ben ona deliler gibi aşık oldum, bir adama böyle aşık olunmaz o adam bir şey vermediyse..
İlkinmiydi?
Değildi ben 27 yaşındayım o 30+.. daha önce sevgilim vardı ama böyle ozel güzel bir şey onunla yaşamayı öğrendim o da farkındaydı.. ilk öpücükte bile titriyordum.. beni benden aldı.. o da bana karsı okadar masum nazık davranıyordu ve aramızda özel duygusal bir şey olduğunu söylenen oydu.. ten uyumu da yani anlamadım emoji hakketmedim.. dürüst istemiyorum deseydı daha iyidi
Belki yazar sonra. İkinizin ciddi olamayacağnınızı düşündüğü için daha fazla üzülmeni istemedi belki. Sıkma canını sende. Eminim günün birinde keşke diyecek. ama şimdi nafile.
Hiç ağlamadım, ama içim ağliyor.. Ona karşı titreyen ve hep güzel davranan bendim, ve o beni öpüşünü özledim, nasıl bir özlem içinde olduğumu, nasıl yazdığımı nasıl utandığımı yazarken biliyor.. Saygısızılık oldu.. bu yüzden içim boş oldu umudum kalmadı yani.. Bana hayran olan bir adam, bana sürekli iyi biri olduğumu söyleyen, güzel tatlı aklı başında insan olduğumu söyeyen adam bir kelime yazamadı.. Keşke der elbette fakat keşkeler hep geç gelir..
O kadar güzel yazıyorsun ki. Böyle sevilmenin istenmenin değeri , karşılığı bu olmamalı. yazdıklarını okuyunca üzüldüm gerçekten. Keşke elden bişey gelse kavuşsanız.
Teşekkür ederim.. böyle olmamalı evet.. Böyle severken hiç sevilmemiş olmak.. Bir gün gelir mi, görmek istedim o yüzden de yazdım.. tutunduğum son umuttu belki. Şimdi anlıyorum ki bazen yenilmeli insan.. hayatım boyunca içimden hiç çıkmayacak biliyorum ama bir gün herşeye rağmen keşke yollarımız yeniden karşılaşır, keşke ne kaybettiğini anlasa..
Aklın başına gelecek anlamında.
Nasıl yanı anlamadım
İstemiyordur
Ben ondan uzaklaştım cünkü biliyordum nasıl bir insan olduğunu henüz ciddi bir ilişki istemediğini, bana karsı o kadar güzel davranmana rağmen netsiz devam edemedim.. Aramızda güzel şeyler oldu.. onu ne kadar çok sevdiğimi söyledim biliyordu.. ondan sonra bir kez daha buluştuk ama dışarda, hastaydı sadece kahve icmeye geldi saatlerde oturduk konuştuk sonra öpüştuk sadece ve ayrıldık.. Onsuz olmaya denedim.. 2 ay sonra, birkaç gün önce kısa yazıştık ve bir kez daha onu ne kadar görmek istediğimi anladım.. ve şimdi sadece emoji.. istemiyorsa bile istemiyorum deseydi
Ara konuş
Sadece emoji atan adamla ne konuşabilirim ne diyim
Merhaba de🙂 o düşünsün
Telefonda ararsam Merhaba desem o da buyuk ihtimalle merhaba der ya da bilemiyorum o emojiden sonra belki açmaz bile.. şaşırdım emoji rahatsız oldum anlamıyla mi geliyor
Emoji neydi
:) bu
Eskiden de yazmayı biliyordu yani birbirimize yazıyorduk öyle ama buna öyle yazmamalıydı.. Dürüstçe yapamiyorum istemiyorum bir şey deseydı ne bilim bir cevap hakettiğimi düşünüyorum
İplemiyor seni
İnsan istemeyince istemiyorum demez mi 30+ adam sonuçta.
Beni istmiyor ama hikayelerimi hemen açmayı biliyor
Sigma adam! 😎
Neden yani neden öyle düşünüyorsun, ne anlamam lazım