Knk sen kafayı yemişsin bu ne adam küfür etmiş bıkmış belliki napıyon az kadınlık gururunu düşün ya yanlış anlama kuzu tek erkek o değil tek kadın da sen değilsin bu böyle evrilir hep deneriz en son biriyle eş oluruz sal bunu sende bi silkelen
Bu kadar takıntı iyi değil bir insan seni istemiyorsa istemiyordur ki artık çocuk çileden çıkmış yazdığına bak. Ne kendine ne de karşındaki insana saygısızlık etme daha fazla bence
Tam aksine erkekler böyle kızları hiç sevmez ve tuhaf bir gözle bakar bırak bu işleri seni ostemeyeni sende isteme ve kendini kandirma iyi birseymis gibi
Bence o değil siz kafayı yemişsiniz. Bu kadar takıntılı olmak normal değil bence. Yakında o da kafayı yer muhtemelen. Hatta belki de çoktan yemiştir. İstemiyorsa zorlamanın alemi nedir anlamadım. Allah akıl fikir versin diyorum.