Yıllardır evlenilecek uygun bir eş arıyorken artık aramayı bıraktım. Karşıma çıkarsa nasip diye bakıyorum, Siz ne yapıyorsunuz?

20 yaşından beri evlenilecek bana uygun biri var mı diye arayış içerisindeydim. Okul bitince falan evleniriz diye. Yaş 25 oldu, iş güç sahibi de olduk, kimle tanışsam konuşsam sonu hüsrannnn. Daha akışına bıraktım, belki bir süre sonra anneme uygun birini bulmasını isterim, tanışırım karşılıklı beğenir anlaşırsak evlenebilirim. Siz nasıl, nereden birini bulmayı düşünüyorsunuz?

Yıllardır evlenilecek uygun bir eş arıyorken artık aramayı bıraktım. Karşıma çıkarsa nasip diye bakıyorum, Siz ne yapıyorsunuz?
Cevapla