Arkadaşlar çok pişmanım sizce eşine mesajları yollamalı mıyım?

Arkadaşlar ben bir hata yaptım. Sevgilim tarafından terkedildim hatta aldatıldim sayılır.23 yaşındayım. psikolojim o kadar bozuktu ki her gün ağladım. Gecenin birinde uzaktan eğitim aldığım bir platformun hocası bana bilgilendirme için mesaj atti ben başta kötü düşünmedim. Adam evli. Psikolojimin bozuk olduğunu görünce benimle sohbet etmeye başladı bende iyi niyetli düşündüm ama sonra konu tuhaf bir hal aldi. Adam bana yavşadi. Ve evli 27 yaşında. Ben de seytana uydum ve o iğrenç mesajlara onun gibi karşılık verdim Nasıl böyle bir hata yaptım aklım almıyor. Çok pişmanım. Benim psikolojimi kullandı. Daha sonra mesajlar attı. Öğrendim ki benim dışımda eğitimde bir sürü kıza yazıyormuş. Mesajlar atıyormuş. birdaha atarsa eşine yazacagimi söyledim. O da yazmadi. Sizce mesajların ekran görüntüsünü eşine atayım mı? Ne yapayım akıl verin lütfen çok ciddi bir konu. Eşi görürse boşanır. Ilk kez böyle bir hata yaptım. Kendimi tanıyamadim. Tavsiyelerinize ihtiyacim var

Arkadaşlar çok pişmanım sizce eşine mesajları yollamalı mıyım?
Cevapla