Benden hoşlanan çocuk uzaklaştı ama ben çok sevmeye başladım Napıcam:(((?

24 yaşındayım 6 aylık hemşireyim. Küçük bir hastanede çalışıyorum. Benden 6 yaş büyük doktor var. Hiç dikkatimi çekmiyordu hiç başka gözle bakmamıştım. Ama benden hoşlandığını çok beğendiğini söyledi. Konuşmak istedi çok ilgilendi. Bir süre konuştuk buluştuk sarıldık elimi tuttu falan. Ama sonra benimle hiç ilgilenmedi. Konuşmadı uzaklaştığını söyledi nedenini sordum ben rahat gezip tozacağım hayat arkadaşı arıyorum sen sürekli başkası görmesin etmesin diyorsun sorun sen değil şartlar dedi. O kadar üzüldüm ki. Çünkü etkilenmeye başlamıştım. Hoşlantıya dönüştü baya hoşlanmaya başladım. Her gün görüyorum acı çekiyorum resmen. Keşke hiç kendini farkettirmeseydi diye düşünüyorum. Herkrstten hemen etkilenen biri değilim ama hep aklımı kurcalıyor. Önceden o derdi seni görmek istiyorum şimdi benim içimden görmek geliyor. Çok mutsuz ediyor bu durum beni çaresiz kaldım resmen. Ondan hoşlanmamaya nasıl çalışabilirim ya da aklımdan çıkmıyor?

Benden hoşlanan çocuk uzaklaştı ama ben çok sevmeye başladım Napıcam:(((?
Cevapla