Kendinden yaşça büyük birine ilgi duymak kötü bir şey mi? O kişi düşünür mü sevgili olmayı?

İkimizde bekarız. Kaç yaşında vs olduğunu bilmiyorum çok az denk geldik ve ben çok hoşlanıyorum ondan minimum 10 12 yaş farkı var ben 25 yaşındayım. Sizce o düşünür mü beğenir mi kendinden küçük birini yoksa abi olarak mı görür? Böyle bir şey yaşayan var mı?
Kendinden yaşça büyük birine ilgi duymak kötü bir şey mi? O kişi düşünür mü sevgili olmayı?
Cevapla