Kötü kim diyebilir bilemem ama sizin için iyi olduğunuda ben söyliyemem ama ne fark ederki Şu an hissettiğinizi düşündüğünüz bu ise, duygularınızın su yasınız da bukadar fazla ve kolay oluşması çok dogal arkadasım tabiki tadını cıkarın güzel duygularınızın ama aklınızda bulunsun yaşca büyük bireylerin sizden herhangi bir talebinin olması veya bir beklentisinin olması işte bu sizin duygularınızın değil ama o kişinin kötü olduğunu gösterir göz ardı etmeyin bunu bol şans.
Merhaba, Kendinden yaşça büyük birine aşık olmak kötü bir şey değildir!
Aşk her zaman güzeldir ve güzelleştirir ancak her şeyin fazlası zarardır. Örneğin bir kişinin annesi babası yaşında birine aşık olması, aşkın bokunu çıkarmaktır, aşk değildir! 😅
3
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
İşte yaşça olduğu zaman abisinden bile büyük anlamında 10-15 yaş arası ne kaldı ki zaten anne baba yaşına... Gerçek aşk ise gerçi inanmıyorum ama o kadar yaş farkına ama yaş sorun olmaz varsa gerçekten bilemem valla bizim arkadaş kendinden 5 yaş büyük bir ablayı sevmiş. :D
En İyi Cevaplar