Arkadaşlar okulda aynı bölümde olduğumuz bir kız var 2 hafta önce ortak arkadaşlar vesilesiyle tanıştık, oturuyoruz ara sıra, bugünde yemek yedik yemek ısmarladım. Sonra yine oturduk okulda falan çok hoşuma gitti.
İngilterede sevgilisi varmış 2 hafta önce söylemişti o sıra duymuştum...
Whatsaptan ödev ile ilgili ben mesaj attım öyle normal konuştuk ama ben yazmazsam yazmıyor.
Ama beraber çay yemek çikolata falan yedik.
Yani biraz hoşlandım diyebilirim...
Sizce nasıl artık bana yazmasını sağlayabilirim?
Sevgilisi falan var demeyin onu bende biliyorum ama kızın hareketleri de garibime gitti daha 2 haftalık tanışıyoruz yemek falan yedik oturduk o kadar...
Dediğim gibi sizce nasıl bana yazmasını sağlayabilirim artık?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer