Okuldan kızdan hoşlandım, sizce neler olur... Açıklamayı okur musunuz?

Arkadaşlar okulda aynı bölümde olduğumuz bir kız var 2 hafta önce ortak arkadaşlar vesilesiyle tanıştık, oturuyoruz ara sıra, bugünde yemek yedik yemek ısmarladım. Sonra yine oturduk okulda falan çok hoşuma gitti.

İngilterede sevgilisi varmış 2 hafta önce söylemişti o sıra duymuştum...

Whatsaptan ödev ile ilgili ben mesaj attım öyle normal konuştuk ama ben yazmazsam yazmıyor.

Ama beraber çay yemek çikolata falan yedik.

Yani biraz hoşlandım diyebilirim...

Sizce nasıl artık bana yazmasını sağlayabilirim?

Sevgilisi falan var demeyin onu bende biliyorum ama kızın hareketleri de garibime gitti daha 2 haftalık tanışıyoruz yemek falan yedik oturduk o kadar...

Dediğim gibi sizce nasıl bana yazmasını sağlayabilirim artık?

Okuldan kızdan hoşlandım, sizce neler olur... Açıklamayı okur musunuz?
Cevapla