Gerçekten beni seviyor muydu bu soruyu düşünmek çok canımı acıtıyor?

Biz erkek arkadasimla ayrıldık çünkü farklı dünyanın insanlariyiz aileler razı değil ve uzak mesafe iliskisiydi ama dost kalmaya karar verdik ama bu surec içerisinde ne onun ne de benim flortumuz yoktu ve aramızda özel bir bağ var çünkü ben ona hep iyi davranndim çok icten dertlesdik sürekli güldük eğlendik ben çok poztivp bir insanim ve en son bana soylemisdi birisi var normalde flortlesmidim ama yapmadım sen ne istersen o istersen konusmayim dedi bende begeniyorsan konuş dedim üzerinden biraz gecti dün bana o beğendiği kızın yazdigini soyledi bende artık hayatında kimse varsa konuşmam dedim senle içim kaldırmıyor dedim bana ne zaman istersen bana gel ben hayatımda kim olursa olsun sana gelmeye razıyım dedi hatta hayatımdaki insan istemese bile benim kalbimin anahtarı sende cunki numaranı silmeliyim dedim bir daha konuşmayalım cunki etik değil hem o kıza hemde benim ilerde kim olucaksa hayatımda o da ezbere biliyorum zaten dedi yani böyle bitti çok seviyordum o kadar çok ki trip bile atamazdim üzülmesine dayanamaDim bitti gerçekten unutur mu beni? ama şey bence o kıza kendisi yazdı diye düşünüyorum yani bu biraz dokundu bana o kadar çok ağladım ki dunden beni unutacagindan eminim olan bana oldu ayrılırken bile kötü laf edemedim yinede güzel güzel konustum ama kırgınlığimi anlamaz sanirim

Gerçekten beni seviyor muydu bu soruyu düşünmek çok canımı acıtıyor?
Cevapla