Onu seviyordum belki atarsam sevgili oluruz diye n*** attım hakkımda kötü düşünüyor mudur?

İlk 1 ay güzel gitti benim 1 ilişkim oldu utangaçım ilk defa yakın mesajlar alınca konuşamadım o konuları o da terketti sonra geri döndü pişman olduğum için attım ama sevgili olmadı yine de😔

Güncellemeler
+1 yıl
Tek ona atmıştım biliyor 24 yaşımız
Onu seviyordum belki atarsam sevgili oluruz diye n*** attım hakkımda kötü düşünüyor mudur?
Cevapla