O hayatına bakıyor eğleniyor ben ise onda kaldım nasıl unutucağım?

Ayrılalı baya oldu hiç kimsede yaşamadığım hisleri, duyguları onda yaşadım. en yakın arkadaşımla çıktı umrunda bile olmadım ikisinin de... şimdi bi ayrılıp bi çıkıyorlar.. o ise hayatına bakıyor yeni arkadaşlıklar , yeni aşklar , yeni kişiler buluyor ne yapsam ondan kopamıyorum nasıl unutucağım?

O hayatına bakıyor eğleniyor ben ise onda kaldım nasıl unutucağım?
Cevapla