O gezip eğlenirken ve aklına ben gelmezken ben neden onu düşünüyorum?

Biliyorum 7/24 konuşamayız, fakat nedense sürekli mesaj bekliyorum ondan. Telefon elimden düşmüyor mesaj atacak mı diye onu düşünüyorum sürekli. Ya hoşlanıyorum sanırım ondan. Onunla konuşurken kendimi iyi hissediyorum fakat gün içinde aklımdan çıkmayışı beni rahatsız ediyor, farklı hissediyorum ne bileyim. O gezip eğlenirken ve aklına ben gelmezken ben neden onu düşünüyorum?
O gezip eğlenirken ve aklına ben gelmezken ben neden onu düşünüyorum?
Cevapla