Neden benden uzak durduğunu sorarım elbet bir nedeni vardır açıkladıktan sonra o kişiden olabildiğince uzak durmaya çalışırım ve hiçbir şekilde ona zorluk çıkarmam
Ben kendi kalbimi bilir ve severim ben kendi kalbimden sorumluyum. Onun sevip sevmediğininden kendim kadar emin olamam kolay kolay. Ama o sevmiyor ya da uzak duruyor diye kalbim de sevmekten vazgeçmez lafla olacak bsy değil çünkü