6 yıllık sevgili bir erkek arkadaş yüzünden ayrılması normal mi?

Benim senelerdir kız arkadaşım yok hep sevgilimleydim üniversitede bu yıl kız arkadaşlarım oldu her şey güzel derken onların erkek arkadaşları yani kankaları geliyordu benim onlarla samimiyet kurmak istediğim yoktu fakat kızların yanına gelince nereye kadar kaçacağım? Yine yalnız olmaktan korktum sevgilime söyledim.
sen erkeklerlemi konuşmak istiyorsun diye konuyu başka yerlere çekti erkeklerle kesinlikle olmaz diye rest çekti gönlüm razı değil git düşün dedi rest çekti.
Konuşuyorum neden istediğimi anlamıyor şimdi tamamen hayatından çıkarmış
6 yıllık sevgili bir erkek arkadaş yüzünden ayrılması normal mi?
Cevapla