6 yıllık ilişki, uzaktan nişanlı ve cimri davranan biri için ayrılmak mı doğru?

Herkese merhaba, buraya yaziyorum cunku artik nasil davranmam gerektigini bilemiyorum. 6 senelik bi iliskiden sonra sevgilimle nisanlandik anck kendisi cocuk gibi biri ve ben artik bu insanla olmalimiyim bilmiyorum. Kendisi Fransa da kaliyor bense italyada ve butun tartismalarimizin temelinde zaten bu var cunku kendisi bana ve benim yetisme tarzima gore cimri birisi ve calismak zorunda oldugum icin ve Fransizca bilmedigim icin (ik olarak calistigim icin dil bilgisi sart) , dili öğrensem bile pürüzlü bi şekilde olacağından hep bu kişiyle olup olmamam konusunda gelecek kaygım zaten vardı maddi açıdan çünkü kendisi herşeyi karşılayacak seviyede olsa da (baya zengin) yine de bunu yapar mı kestiremiyorum. Sevgililer günü için yanıma geldi ve bana bişey almamış açıklaması da şu: “bi ruj alacaktım beğenir misin emin olamadım almadım ama sen seç alırız” . Bundan dolayı ben zaten istediğim bir ruj vardı ve bunu istedim ve belirttim. Mağazaya gittiğimizde daha önce tartıştığımız bişeyi bahane edip ben dışarda beklicem dedi ve doğal olarak alamadım. Zoruma giden şeyse 6 senedir benle olan ve nişanlım olan insanın daha neyi sevip sevmediğimi bahane etmesi. Aynı şey önceki gelişinde de , yılbaşında yaşandı ve bana sana bişey alamadım zamanım olmadı ama sen seç istediğini ben alırım dedi. Online bişeyler beğenmiştim ve almasını istediğimde , neden almakıyım dedi mırın kırın etti ve almadı. Sonrasında bu konu açıldığında savundu kendisini hep ama sonuç olarak o şeyler bidaha asla alınmadı. Dışarı çıktığımızda eskiden elimi tutardı ancak şimdi zar zor böyle şeyler yapıyor ve hep önden yürüyo , neden beni beklemiyosun dediğimdeyse herşeye küstüğümü düşünüyor. Çok kalbim kırılıyor ve işin kötü kısmı o bunun farkında bile değil en fazla neden ağlıyosun diyip üstünü gülerek başka türlü kapatmaya çalışıyor. Napmalıyım?

6 yıllık ilişki, uzaktan nişanlı ve cimri davranan biri için ayrılmak mı doğru?
Cevapla