Kimseye ihtiyaç duymadan kendi kendime nasıl yeterim yalnızlıktan nasıl mutlu olurum?

Hiç arkadaşım yok nerdeyse. Üniversiteye başladım ama orada da yanıma gelip konuşan yok. O kadar egolu ki kızlar bnde onların yanına gitmem. Nasil biri olursam insanlar arkadaş olmak için yanıma gelir? Ya da nasıl kendime yetebilirim?

Kimseye ihtiyaç duymadan kendi kendime nasıl yeterim yalnızlıktan nasıl mutlu olurum?
Cevapla