Sevdiğim çocuk ben ona iyi davrandıkça kötü, ben ona kötü davrandıkça o iyi davranıyor, neden?

sınıftan bir çocuk yakın arkadaşıma beni beğendiğini tanışmak istediğini söylüyor. Tanışıyoruz yazışmaya başlıyoruz sonrasında ilgisi azalıyor soğuk yapmaya başlıyor arkadaşına benimle kafasının uyuşmadığını söylüyor soğutmaya çalışıyormuş aramızı ben bunları öğreniyorum ve ondan uzaklaşıyorum bu sefer yazmaya arkadaş ortamında konuşmaya çalışıyor benimle sürekli uğraşıyor laf ediyor ama yanımda rahatta değil yine de yanında olayım istiyor amacı ne sizce ben maalesef ondan hoşlanıyorum.

Sevdiğim çocuk ben ona iyi davrandıkça kötü, ben ona kötü davrandıkça o iyi davranıyor, neden?
Cevapla