2 ay sonra 28 yaşına gireceğim, artık çocuk sahibi olmam zor mu?

Ben 1 yıl evlı kalıp ayrıldım korunmadık ama cocugum olmadı belkıde sorunum vardır ya da bellıkı kolay hamııle kalamıyorum. 2 ay sonra 28 yasında gırecegım karsıma ne zaman bırı cıkar evlenırım bılmıyorum belkı 30u bıle gecebılır yasım... artık anne olma sansım dahamı az :( ?

Güncellemeler
+1 yıl
Zaten hemen hamile kalamıyorum ve yas gecınce daha da zorlasırmı kalmam :(
2 ay sonra 28 yaşına gireceğim, artık çocuk sahibi olmam zor mu?
Cevapla