Sevgilim yok diye benimle dalga geçıyorlar. Bununla nasıl başa çıkılır ne yapmak lazım?

Şöyle ben 26 yaşındayım. Bugune kadar bır ıkı kışı ıle görusmelerım oldu zamanında çokta sevdim ama kısmet degılmış olmadı.

5 senedir sevgilim yok olcak gıbıde durmuyor sosyal çevrem yok. Evden çalışıyorum. Zaten kimseye karşı hıç bır şey hissedemiyorum ben öyle kolay kolay aşık olan bır ınsan degılım.

Devamlı bu konuda soruyorlar saygısızlık yapanlar oluyor

Sevgilim yok diye benimle dalga geçıyorlar. Bununla nasıl başa çıkılır ne yapmak lazım?
Cevapla