Boşanma aşamasında birinin boşanma aşamasındaki başka biri ile görüşmesi normal mi?

Yaralı oldukları için birbirlerini anlarlar mı? Yoksa yara bandı olarak her anlamda birbirlerini kullanırlar mı?

Boşanma aşamasında birinin boşanma aşamasındaki başka biri ile görüşmesi normal mi?
Cevapla