Boşanan birinin bu şekilde görüşme yapması mantıklı mı sizce?

Aldatma nedeni ile boşandım. Ailem ise destek olmadı, kendi başıma kaldım, mücadele ettim, markette kasıyerlıkten aldıgım para ike geçinemedim, artık bir yerde yetemedim ve para karşılığı görüşme yaptım, bilen yok tabi.. Bu konuda fikriniz nedir?

Boşanan birinin bu şekilde görüşme yapması mantıklı mı sizce?
Cevapla