3 ay once biri yolda durdurup tanismak istedi dikkatini cekmisim vs bende bir gece oncesi ruyamda gordum ve verdim instagramimi normalde evliyim diyiyordum vermiyordum her neyse bu kisiyle konustuk 1 hafta konusmusuzdur hic bulusmadan ondan yana sogukluk oldu bitti durduk yere arada yolda gorup gulumseyip duruyordu o kadar. 3 ay sonra istek atip mesaj attim yinr konusmaya basladik 5 gun olmustur. Dün benden cama cikmami istedi, normal resim istedi numarami isteyip duruyor. Ona soyle yazicam birazdan.
Günaydın. Dünki konuya biraz değinicem. Seninle toplasan 10 en fazla 15 kere konuşmuşuzdur. Hiç oturup, konuşmadık bile yani senin hakkında fazla bir fikre sahip değilim. Bana güven vermedigini ve sebebini soyledim. Sende benden numaramı istiyorsun, adresimi israrla soruyorsun, cama çık felan diyiyorsun, resim istiyorsun. Bak cem bence başından olmiyacağımız belli tamam belki bunlar yine istenir, ama seni henuz tanimiyorum, etmiyorum bile yani sadece instagramdan kısa konusuyoruz. Her boyle yapana numaramı, resmimi, adresimi vs verseydim hayatimda milyon tane ilişki olmuş bitmişti. Ben böyle şeylere özen gosteriyorum ilişki yasamak icinde yasamam. Gerçekten kafamda birşeyleri oturtururum hazır hissedersem aklıma, kalbime uyan kişiyle düzgün, seviyeli, düzeyli bir ilişki yasarim. Seninlede yasamak istedim. Suanda bu kanaatteyim.
Ama sen biraz düşüncesizce davranip israrla numarami felan istemeni dogru bulmuyorum. Bunların bir zamanı vardır. Bulusuruz konusuruz veririm. Ama öbürturlüsu israr edip, inada bindirip bu sekilde zaten bana güven veremezsin. O yüzden herseyin bir zamani var usulü var yani ona göre davranırsak daha düzeyli bir ilişki yasariz. Ama obur turlusu ne sen ne ben sana ayak uydurabilirim. Yazicam haksizmiyim benmi geri kafaliyim
Günaydın. Dünki konuya biraz değinicem. Seninle toplasan 10 en fazla 15 kere konuşmuşuzdur. Hiç oturup, konuşmadık bile yani senin hakkında fazla bir fikre sahip değilim. Bana güven vermedigini ve sebebini soyledim. Sende benden numaramı istiyorsun, adresimi israrla soruyorsun, cama çık felan diyiyorsun, resim istiyorsun. Bak cem bence başından olmiyacağımız belli tamam belki bunlar yine istenir, ama seni henuz tanimiyorum, etmiyorum bile yani sadece instagramdan kısa konusuyoruz. Her boyle yapana numaramı, resmimi, adresimi vs verseydim hayatimda milyon tane ilişki olmuş bitmişti. Ben böyle şeylere özen gosteriyorum ilişki yasamak icinde yasamam. Gerçekten kafamda birşeyleri oturtururum hazır hissedersem aklıma, kalbime uyan kişiyle düzgün, seviyeli, düzeyli bir ilişki yasarim. Seninlede yasamak istedim. Suanda bu kanaatteyim.
Ama sen biraz düşüncesizce davranip israrla numarami felan istemeni dogru bulmuyorum. Bunların bir zamanı vardır. Bulusuruz konusuruz veririm. Ama öbürturlüsu israr edip, inada bindirip bu sekilde zaten bana güven veremezsin. O yüzden herseyin bir zamani var usulü var yani ona göre davranırsak daha düzeyli bir ilişki yasariz. Ama obur turlusu ne sen ne ben sana ayak uydurabilirim. Yazicam haksizmiyim benmi geri kafaliyim
Güncellemeler
+1 yıl
Kimsw yok mu
Güncellemeler
+1 yıl
Özellikle erkekler yazabilir mi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer