Bugün arkadaşlarla otururken yeni dövmemi gördüler sonra kendi aralarındaki bir şeyler dediler ne oldu dedim. “bunları yaptırıyorsun sonra da neden ciddi ilişkim olmuyor diyorsun” dediler
arkadaşlarımın benim hakkımda böyle kötü düşünmesine mi üzüleyim yoksa böyle düşünen insanların var olmasına mı şaşırayım bilemedim bi an
arkadaşlarımda beni tanıyan insanlar sadece bir sevgilim olduğunu ve sonu evliliğe gitmeyen bir ilişkiye başlamayacağımı ve dış görünüşümü erkekleri cezbetmek için kullanmadığımı biliyorlar ama diğer erkekler böyle düşünürler dediler.
gerçekten böyle mi düşünüyorsunuz
arkadaşlarımın benim hakkımda böyle kötü düşünmesine mi üzüleyim yoksa böyle düşünen insanların var olmasına mı şaşırayım bilemedim bi an
arkadaşlarımda beni tanıyan insanlar sadece bir sevgilim olduğunu ve sonu evliliğe gitmeyen bir ilişkiye başlamayacağımı ve dış görünüşümü erkekleri cezbetmek için kullanmadığımı biliyorlar ama diğer erkekler böyle düşünürler dediler.
gerçekten böyle mi düşünüyorsunuz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer