Bosluktayim, evli biriye mesaj attim ve benim kim oldugunu bilmek istiyor napicam?

Merhaba,

durum cok karisik 1 ay once cok sevdigim birinden ayrildim cok sevmistim onu ilkilerimi onu yasadim kisa bir sureliginde. Ama ben kirildim. Bundan once bir cocuk vardi calistigim isyerine gelmisti cocugu ile beraber cok cekici biriydi, neyse dosya ya bakmistim mail adres ve telf nosu vardi. Eklemistim. Sonra 1 sene gecti isyeri kapandi corona yuzunde. Bugun ise mail adresine yazdim, kimsin felan derken cok hassas davrandi karisi sandi galiba evli oldunu bilmiyordum simdi biliyorum ya da oylesine dedi. Neyse. Bana dediki kim oldugunu soylersen konusmaya devam edebiliriz Ama ben Şu an soylemedi istemedim ona bozuldu.. Ne soylicem? Bana dediki Sen soylemesen yazmicam hayatima devam edicem simdi yazmadi da.. nasil yazdira bilirim

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslar,
Nerde calistimi soyledim ( isyeri kapandi) biraz hatirlar gibi beni kendisi yabanci turk degil Bu ara ama musluman) bana soyle sordu: simdi napicaz peki? Ne dicemi bilemiyorum evliymis buna uzuldum bi taraftan
Güncellemeler
+1 yıl
Gelisme 2 dun beni aramisti konustuk cok rahat konusuyordu sanki 40 senedir taniyorum kendisini. Herneyse Bana dediki: Şu an mail Oke yazisamayiz karim felan gorur biraz zaman gecsin durulsun cunku kendisi yazismalari esine gostermis onu isledigini dusunuyordu cunku konusma sirasinda yemeyi hazirla kalk surdan felan diyordu.. Ama Sonra anladi benim sesimi duyunca karisi degilde gercek biri olduguma. Neyse iste bana dediki: durulsun ortalik bugunlerde karim yine tel alir vs bakar.
Bosluktayim, evli biriye mesaj attim ve benim kim oldugunu bilmek istiyor napicam?
Cevapla