1 yıldır erkek arkadaşım var ilişkimiz çok güzeldi onu halen daha yalnız bırakmam panik atak için terapiye gider peşine takılırım evimde yemek tatlı yaparım ona da ayırır veririm annesini babasını özel günlerde ararım her derdine yoldaş olmaya çalışırım bu halende böyle onu çok seviyorum günahını da almıyım o da çok ilgili sevgili ve merhametliydi bana karşı ama son 1 aydır aramızda bir kopukluk var gibi. Anlattığım şeylere kulak asmıyor dinliyor gibi duruyor ama tepki/cevap vermiyor üstünden birkaç dk geçince kendi sorunlarını anlatmaya başlıyor, önceden sık sık koklayıp öperken şimdi kısa öpüyor, naz cilve yaptığımda gülüp karşılık verirken şimdi yapsam anlamıyor, belki de anlamamazlığa yatıyor, birlikte saatler geçirip zamanın nasıl geçtiğini anlamazdık ama şimdi uzun süren görüşmelerimizde huzursuz ve gergin oluyor, evlilik düşünüyordu bu konuyu ilk o açmıştı ve kendinden emin duruyordu onu böyle görünce bende evlilik fikrine sıcak bakıp aileme anlattım babamla annemle tanıştırdım o da ailesiyle konuşmuştu bu durumu ancak şu an bu konu açıldığında babasının daha zaman var deyip ileri attığını söyleyip duruyor neden böyle diye sorduğumda babama ne diyim diyip susuyor bu konu hakkında eskisi gibi savaşmıyor.
Acaba ayrılığa doğru mu gidiyor bu ilişki? Onu çok seviyorum ayrılık düşünmüyorum aslında ama kafam karışıyor.
Ben hemşirelik okuyorum o ise iyi bir şirkette kendi departmanını yönetip çalışıyor. Yaş farkı yok aramızda. Bana karşı böyle olması beni üzüyor.
Sizce neden böyle?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Biraz ayar çekmen gerekiyor
şirazisi kaymış güzel kardeşim
kendine gelmesi lazım
Şirazisi kaymış derken ne tavsiye ediyorsunuz anlayamadım tartışmalı mıyım?
Hayır ne tartışması.
Bazen insanlar, kendilerini geri çekerler ve partnerlerini zorlamaya başlarlar
bu aslında bir sınavdır
biliyorum saçma ama
insan yapıyor bunu istemsiz.
O sınavı geçebilmelisin
ne istediğini anlamalısın
ona göre terbiye etmelisin
bunu aşarsan daha çok sever
bi gün gelir yine sınav vakti gelir
sınavı tekrar vermem gerekir
ilişki böyle ilerler
tanıyarak
düşünerek
anlamaya çalışarak
bencilliğini kenara bırakıp karşındakinin ruhunu okşamaya çalışarak
tartışmak diyorsun
bir şeyleri dile getirmek
tartışmak aslında kendini tatmin ettiğin bir yoldur.
Ben çok yaparım
çok konuşurum
karşımdaki tatmin olsun ve gitsin diye
giderken düşünecek bir şeyi kalmasın diye hiç susmam hep zorlarım.
ona iyilik yapıyor gibi
oysa bunların hiçbirini yapmayıp sevmeye devam etsem
Hem kendimi
hem karşımdakini tatmin derim
yaşatırım
ve biter.
Oysa bazı şeyler içerde kalmalı
sınavı vermeye çalışmalısın
çabalamalısın ki karşındaki anlasın
ne kadar değerli olduğunu
içinde ne yaşarsan yaşa
karşındakine hissettiremiyorsan
içinden geçenleri
bir anlamı yok
Bunları da söyleyerek
tartışarak hissettiremezsin
söyleyerek
tartışarak
ancak tüketirsin
Bu dediklerinizi yapıyorum aslında bir sorun varsa konuşup çözebileceğimizi tartışıp kalp kırmanın bize zarar vereceğini söylüyorum bana karşı net ve rahat olmasını istiyorum ancak ona kalırsa aramızda bir kopukluk yok sadece iş stresi diyor ama davranışları dediklerinden çok farklı tavsiye için teşekkür ederim
Bu yaptığın yanlış diyorum zaten
Verdiğin örneğin yanlış olduğunu dile getiriyorum.
He mantıken doğru. Bak mantıken doğru
yapılması gereken iletişim kurmak fakat
İnsanın iç dünyası öyle işlemiyor
Yanlış anladınız tartışmıyorum onunla karşıma alıp sorun varsa konuşalım tartışmak bize zarar verir konuşup halledelim birbirmizi üzmeyelim yormayalım diyorum zaten ancak o bana bir şey olmadığını söylüyor konuşmaya yanaşmıyor çözmeye yanaşmıyor daha ne yapabilirim üstüne gitmiş gibi olmak istemiyorum işim stresli sadece diyip duruyor
tamam kuzum bu yanlış diyorum haha
yani doğru ama
bahsettiğin kişi ve verdiğin detay için yanlış bir yaklaşımda bulunuyorsun.
Ayrıca yanlış anlaşılma da olmasın
Bu tribe giren seni zorlayan kişiden ayrılabilirsin de
ama seviyorum diyorsun
seviyorsan
inanıyorsan
böyle şeyleri aşabilmelisin
çabalamalısın
İnsan zor buluyor anlaşabildiği kişilerin
öyle kişileri bulup
bir şey paylaşıp sevdikten sonra bir daha bırakmamak lazım yani
normal hayatta.
sanalda herkes iyi anlaşıyor zaten
Kafasında bazı sorunlar olabilir sana söyleyemediği
biraz sende geri dur bak bakalım ne tepki veriyor
Uzak duruyorum ama şuana kadar fark etmedi neden böylesin demedi
der merak etme iletişim kurma bak bakalım nasıl soruyor
Sevmiyorum gerçek anlamda
Bu is bitmis artik seni siradan buluyor
başkasını bulmuştur
Bir sorun var