Tam aşık olacağım diyorum, daha iyisi yazıyor. Nasıl seçim yapacağım?

Siz flörtlerinizi neye göre eliyorsunuz? Benim kriterim genellikle dış görünüm oluyor ama hep daha iyisi çıkıyor, nasıl seçim yapacağımı bilemiyorum 😥

Tam aşık olacağım diyorum, daha iyisi yazıyor. Nasıl seçim yapacağım?
Cevapla