Sınıfa arkadaşlarım gelince kızla konuşamıyorum. Kızla nasıl konuşabilirim?

Arkadaşlar sınıfta başka kişiler varken sevdiğim kızla konuşamıyorum hani arkadaşlar falan sınıfa gelince ister istemez sesim kesiliyor kıza yönümü dönüyorum başka bir şeylerle ilgileniyorum o anki ruh halimi arkadaşlarım bozuyor işte. Ben sınıf dolu iken öğrenciler varken kızla konuşup beraber tenefüse dışarıya çıkıp vakit geçirmek istiyorum. Kızla daha samimi değilim o yüzden kıza dışarı çıkalım mı? falan dediğimde herkesin içinde ben senle gelmiyorum gibi bir şey derse sınıftaki arkadaşların beni yanlış anlamasını ve biryandan gülmelerini falan istemiyorum (nasıl bir sınıfsa kimse tenefüse çıkmıyor o yüzden kıza bir şey desem sınıftaki herkes duyacak, bulunduğumuz sınıf çok küçük). Kızla bu arada bakışıyoruz arkadaşı falanda görüyor baktığımı, sevinçli bir şekilde çocuk sana bakıyor tarzında şeyler diyor duyuyorum. Kızla okul dışı bir yerlere gidip vakit geçirmek istiyorum bu yüzden dolayıda telefonunu falan istemem gerekiyorda beni yanlış anlamaması için telefon numarasını nasıl istemeliyim? Ama ilk başta sınıfta diğer arkadaşlar falan filan varken ben bu kızla nasıl konuşabilirim? utanıyorum bu konuda ve yanlış anlaşılmak istemiyorum herkesin karşısında. Bu durumu nasıl aşabilirim? Önerilerinizi bekliyorum arkadaşlar.

Sınıfa arkadaşlarım gelince kızla konuşamıyorum. Kızla nasıl konuşabilirim?
Cevapla