Ben iliski de "kafa rahatlığı" isteyenlerdenim siz ne dusunuyorsunuz?

Ben sevgilim olsa hiç bunaltmam adamı sürekli nerdesin ne yapiosun musait mi değildin gidemezsin gelemezsin bilmem ne diye yok geç yazınca musait mi değildin diye darlamam benim kafam rahat olucak zaten bir art niyeti olan insan ne kadar kontrol edersen et yapacağını yapar
Ben iliski de "kafa rahatlığı" isteyenlerdenim siz ne dusunuyorsunuz?
Cevapla