...
Gevsek ve rahat insanlar hakkinda ne dusunuyorsunuz?
...
Hayvanları sevmeyen insanları asla sevmem.
Cehennemin dibine..
Bir tane herif var aynı şunu dedi
"KöpekTaparlar" ulan heykel tapmaları bitti şimdide hayvana tapıyormuşuz bunlar köpek teröristleri
Bir taneside köpekler yok edilmeli diyor.
Ne köpek ne kedi ne de başka hiçbir hayvanlara böyle denmez.
İnsanoğlu ne çektiyse insanlar yüzünden çekti
Hayvanlar masum, insanoğlu zalim
Keske hayvan kadar olabilse bazi insanlar
Çok ağır sinir bozucu tipler...
Cevap
13Cevap
Laubali tiplerdir değil sevmek aynı ortama dahi girmem.
Peki ayni ortamda olmaya mecbur kalsan nasil davranirsin o ortamda
benimde ya , en sinir olduğum insan tipi evinde boş boş oturan işsiz güçsüz kendine bakmaktan kendini geliştirmekten aciz tipler
Bencil olduklarını ve bu yüzden her zaman takım olarak hareket edemeyip yalnız kalacaklarını düşünüyorum
Bende rahatım ama yeri gelir başkalarını düşünürüm.
Kimse kimsenin hayatına karışamaz. Evden falan oturabilir bu onun seçimi. Sen seni gerçekten alakadar eden şeylere takıl.
O gevsek insanlar benim bulundugum ortamda olursa hicde sakin kalamam
O zaman mücadele et umarım kazanırsın. 😊
Aynı ben çok rahatım kıskan. :D
Senin benimle derdin ne ufaklik
16 yaşındasın konuşma abi de bana. ;)
Kızlar öyle tipleri seviyonuz şimdi boş yapmayın hepiniz öylesiniz lafa geldi mi iyi erkek severim ama pç kpeği olursunuz
Sinir olurum tahammül gösteremem
kıskanıyorum keşke relax kafam olsa
gevşektir yani kısacası
İtici gelirler bana
Aynen
Meşrebi Geniş demekki o insanların
hiç sevmem öyle insanları ıyyyy
aynı ben
haklisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?