Kaynanam özünde iyi bir kadin ama esime yinede karismak istiyor. Yani baska sehire bile gitse benim niye haberim yok diyor?

Karisi benim ve benim haberim var? Ondan izin almasina gerek yok bildirmekte zorunda degil tabi. Soyleyebilir isterse fakat neden bana soylemedi dedi bana telefonda? Sasirdim? Bi birakmadi esimi zaten kendisi denge konusunda zorlaniyor farkindayim. Anlasiyoruz kaynanamla ama fazla gelip gitmek istiyor bende olmaz dedim. Calisiyorum dinlenmem lazim, oda hos göru ile yaklasti. Ama ne yapmam lazim bilmiyorum? Esim bana resmen aileme birsey deme sen kaybedersin dedi bana? O günden beri icimde birseyler koptu... siz ne dusunuyorsunuz? Hamileyim ustelik?
Kaynanam özünde iyi bir kadin ama esime yinede karismak istiyor. Yani baska sehire bile gitse benim niye haberim yok diyor?
Cevapla