Karşınızdaki insan numaran bende kayıtlı değil derse ne yaparsınız?

Eski sevgilimle ayrıldık ve uzun süredir konuşmuyoruz numaran ben de kayıtlı değil dedim ama kaç ay geçti hala numaramı silmemiş sizce neden silmemiş olabilir? Bana yazdı ben de numaranız ben de kayıtlı değil tanıyamadım dedim o günden sonra numaramı silmedi hala bu gurursuz mu? Bilerek hayatından beni çıkarsın diye yaptım.. Bana böyle bir şey söylense anında silerdim sizce neden böyle yapıyor?

Karşınızdaki insan numaran bende kayıtlı değil derse ne yaparsınız?
Cevapla