Bana diyorki, senden sonra kimseyi sevemedim, hayatima aldigim kisileri sevebilmem icin seni bir defa gormem gerek. Bu mantikli mi?

Bu kisiyle 14 sene once tanistik. Bir flort yasadik 4 hafta kadar. Ben ozaman 20 yasindayfim, o ise 30. Sonra olmadi, uzaklastik. Ben istemedim. Ama hersene yazdi, mail atti, bazilarina cevao yazrim coguna yazmadim, hep ben kactim aslina bakarsaniz. Cunku flort asmsind d onhn kdr yogun duygulr ysmdim. Bana şuanda yalvariyor, bir defa goruselim yuzyuze. Senden sonra kimseye birsey hissedemedim. Hayatima ne5 devam edebilmek icin seninle bir defa en azindan yuzyuze gorusmem gerekiyor diyor. Bense mantikwiz buluyorum. Kafasinda beni bitirebilmek icin benimle bulusmasi sacma geliyor

Bana diyorki, senden sonra kimseyi sevemedim, hayatima aldigim kisileri sevebilmem icin seni bir defa gormem gerek. Bu mantikli mi?
Cevapla