Biraz somut örnekler verin yahu ilgi şefkat deyip geçmeyin
Erkekler ilişkilerde kızların kendilerine nasıl davranmasını ister?
Biraz somut örnekler verin yahu ilgi şefkat deyip geçmeyin
Cin sellik dışında davranış olarak erkekler ne bekler ne hoşuna gider
Öncelikle asla kusurlarınj göstermeyeceksin. Bir kere benim kol kıllarım çok ince ve sarı. Bir kere güneşte parladı diye bile bana iğrenç niye ağda yapmadın diyen oldu. Tabi o zamanlar küçüktü yaşım ayrılmadım direkt bu kişiden, şimdi beni arıyor. Zor bulur benim gibi eziği (eski beni). Bu benim ilk ilişkilerimden biriydi. Çok kendimi harabe ettim. Cinsel göndermeler yaptı, alışkınmış gibi davrandım. Espri yaptı zorla güldüm. Bu ilişki bir şekilde uzun sürdü ama hiç kendimi rahat hissedemedim. Neyse birinden bahsedersem roman olur. Yani ben onca ilişki yaşadım bir gün yolda sümüğüm aktı diye benden tiksinen oldu. Belli ediyorlar, tabi sonradan unutuyorlar ama ilişki zedeleniyor. İnsanmışsın gibi davranma. Mümkün olduğunca biz kızlar bunları etkilemek istediğimiz insana yapmayacağız. İlişki ilerledikçe zaten kendisi dağıtmaya başlayacak iğrenç yanlarını gösterecek. O zaman serbestsin ama ilk başta bütün bunlar o kişiyi etkilemene yardımcı olmaz. Tabi etkilemek istediğin biri yoksa 'beğenen beni her halimle beğenir' diyorsan daha iyi
Bu benim yeni tutumum ama özellikle birini hedefliyorsam hemen prenses halime dönebilirim
Bu bir. Ayrıca karşındaki erkeğe söylediğim gibi ilgi gösterirsen şakasına gülersen zaten o direkt hevesleniyor ki eğer onun ''tipi'' isen. Ve eğer değilsen, inan ağzınla kuş tutsan yaranmazsın. Bak ben lisede birini seviyordum. Çocuğa açılamamıştım. Lise bitince açıldım, çocuk beni yine reddetti çünkü çocuk beni hiç beğenmemişti. Onu etkilemek için nasıl bir kızı beğendiğini anlattı. Anlattığı kız hiç bana benzemiyordu. Bu yüzden eğer birini etkilemiyorsan çirkin olduğunu düşünme belki kısa saç seviyordur belki kızıl bütün kriterleri sadece bir mesleğe yönelikte olabilir. Ör. Hemşire. Ve bu kişiye çok iyi davranma. Evet belki dediklerimle zıt görünebilir ama hep işe yarıyor. Bunu çoğu kız yapmayı bilmiyor. Bak ilgi duyduğun kişiye ilgini belli ettin ona laf arası iltifat ettin o çocuk mesajı ufak ufak almaya başladı belki telefondan irtibatın var. Bir anda kes o irtibatı. Yazma. Seni arayacak
Bir anda : bu kız nereye gitti ne oldu bir yanlış mı yaptım bir kusurumumu farketti diye meraklanacak ve seni düşünmeye başlayacak ve sonra senin ilginden hoşlandığınk farkedecek. Belki nasılsın? Mesajı atacak. Ona sadece iyiyim sen nasılsın de. Ama 2 dk bekle. Neyse sonrasında o kişi ne kadar sorarsa sorsun neden mesaj atmayı kestiğini söyleme. Hep bir gizem olsun ortada. Hep sen onu düşünme onu da seni düşünmeye teşfik et. Ve asla hayatının tamamını bilmesin. O sormadıkça hayat hikayeni anlatma. Sormuyorsa asla anlatma. Bu aşamadan sonra evet biraz daha iltifat et ama hep kendini geri çek ve o kişi ''her zaman senden iltifat almak istediğini ve senin ilgilnin onun aşağılık komplekslerine iyi geldiğini anladığında'' bağımlın olacak. Sadece çok arada snein iltifatına maruz kalmak yerine her zaman ilginin onun üzerinde olmasını isteyecek. İşte erkekleri böyle kandırıyorum. Tabi iyi görünmeyi asla bırakamazsın ve bırak yemeğini o ödesin. Bu tip şeylerde utangaçlığını belli etmen eziklik içeriyor. Erkek kendini olduğundan daha üstün görüyor bu da ''ben daha iyisine layığım'' diye düşünmesine sebep oluyor. Arada sırada onu görmezden gelmen, çapını daraltır ve asla daha iyisini tavlaması gerketiğine karar vermez. Bunu zamanla öğreneceksin
Erkekler de kadınlar gibi ilgi istiyorlar. Ha ama çok ilgi göstermemen lazım bu sefer sen değersiz oluyosun bu birincisi.
Dürüst ol her zaman. Bir şey saklama olduğun gibi ol. Bu ikincisi.
Doğal ol. Onun yanında konuşmaların, tavırların taklit gibi olmasın kendin ol. Bu üçüncüsü.
Dış görünüşüne özen göster. Çok makyaj yapma kendine yakışanı yap. Çok açık giyinme çoğu erkek bundan hoşlanmaz.
Erkeği kısıtlama. Arkadaşlarıyla buluşacağı zaman sana haber verdiğinde gidemezsin edemezsin deme senden soğur. Bir yere giderken sana haber vermesi yeterli olacaktır.
Onu sevdiğini hissettir. Erkekler de sevildiğini bilmek, hissetmek ister.
Bazen iltifat et. Erkekler bir iltifat aldıklarında asla unutmazlar çok hoşlarına gider.
Ondan zaman zaman yardım iste ve yardım ettiğinde ona güzelce teşekkür et. İlişki teşekkürden beslenir ve bir erkekten yardım istediğinde erkek işe yaradığını düşünecektir. İşe yarama hissi erkeklerin en sevdiği hislerden biridir.
Genelleme yapamam benim düşüncelerim şu şekilde
Dürüst olmalı - Yalan söylememeli, gizlisi saklısı olmamalı, her şeyi açıkca konuşmalı
Sadık olmalı - Başka birini gözü görmemeli, başka erkekler zerre umrunda olmamalı, kıskandırmaktan kaçınmalı
İlgili olmalı - İhmal etmemeli, özel davranmalı, sevdiğini düşündüğünü hissettirmeli, sevdiğinin yanında olmalı
Saygılı olmalı - Yanında değilken bile sevdiğini düşünerek hareket etmeli, üzecek, kıracak hareketlerden kaçınmalı, kötü söz söylememeli
Hoşsohbet olmalı - Saatlerce konuşulabilmeli, birlikte güzel vakit geçirmek, her konuda sohbet etmek önemli şeyler
Güvenmeli - Sürekli sıkboğaz etmemeli, özgür alan bırakmalı, sorgulamamalı, şüphelenmemeli
Merhametli olmalı - Sevdiğinin iyiliğini düşünmeli, her türlü durumda yanında olmalı
Anlayışlı olmalı - Sürekli trip, kavga olmamalı, bir sorun olduğunda konuşarak çözülmeli, sakin davranmalı
Tüm bunlar olduktan sonra ilişkininde mükemmel olacağı düşüncesindeyim.
En önemlisi
Erkeğinde bunları hakedecek adam gibi adam olması ve kadına aynı şekilde davranması çok önemli tabiki
anlayış anlayış anlayış. kızlar erkeklerden kız gibi düşünmelerini ister. erkek kafası doğası gereği siz kızlar gibi çalışmıyor. siz kızlar yıllardır en ufak birşeyde beni anlamıyorsun diyorsunuz. garibip biz erkekler de ne olduğunden haberleri yok. anlayan kızlar bizim gözümüzde olgun farklı kız oluyor
Cevap
54Cevap
1- Samimiyet
2- Saygı
3- Dürüstlük
4- Ara sıra iltifat
5- Yemek
6- Zırt pırt rahatsız edilmemek
özgür alan bırakmak. Bıkkınlık olmadan rahat bırakıp bir o kadar elinde tutan kadın/kız olmalı.
7- Çok dar lama olmadan, örnek niye kasiyer e cevap verdin diye trip atan kız gördüm. Çocuğa keşke diye bilseydim yol yakınken ayrıl bundan diye. Güven yok bir kere.
8 - İnsanlar seçildikleri yere gider , eşin arkadaşın iyi hissettiği yere ona normal standart hissettirir sen sevmez farklı ve ona tek olduğunu hissettirmeli sin.
9- Arkadaş gibi ola bildiğin bir ilişki gayet güzel bir ilişkidir. Çünkü insanın en iyi arkadaşı eşidir ki sonuç olarak karşılıklı güvenle paylaşır özel hayatı , cin selliği, sırları , karşılıklı güvenin temelinin atılmış olması gibi
10 - Adam bir cin sellik istiyor onuda istiyor dua edin , la milletin karıları ağlıyor kocam ayda bir dokunuyor diye siz daha ne istiyonuz kurban
Sanki hep bu soruyu bekliyormussun gibi :D
@Justnothing00 Napem ya valla artık böyle dertler yüzünden her şey sıkıntı daralıyom sitemim hayata
Askinda bilmemnesininde artik
@Justnothing00 harbiden la sevin la yarın belki yaşamayacaksın bu adam delikanlı diyorsanız tutun tutun
yarın yasicagimizin bir garantisi yok ztn sevip de icine sicamam iste cunku ben sevince olmuo
@Justnothing00 neden peki
Peki sevgiliye karşı cinsten bir mesaj gelse telefonuna kim diye sormak sıkıcı mı
Senin dediğin şeylerin bazilarini ben yapamıyorum 8. Mesele ilgi vermek gibi
@Opucukopucj karşılıklı güven oturmamış sa bunlar sıkıntı ama sen ona o sana güveniyor sa konu kapanır , karşılıklı güvenin oluşmadığı ilişki genelde böyle olur
Güveniyoruz birbirimize ama içime kurt düştü yani karşı cinsin mesajına cevapta vermedi hani sorsam desemki canım beni yanlış anlama çevreni tanımak istiyorum o yüzden soruyorum geçen gördüm istemeden bildirimi diye sorsam kotumu
@Justnothing00 zamanla olur biraz sana yaklaşan erkek sana nasıl hissettirdiği ve devamında senin ona ôyle yaklaşımın olur. Doğaçlama yine sevdiğin birine iltifat etmek gibi
@Opucukopucj sorman güveni zedeler
Net bir şey yakalamadan bence böyle bir şey yapma asla
Şey demişti merak ettiğin bir şey olursa sor içine atma demişti açıkça sor demişti
@Opucukopucj ozaman sor
@alarachan Alara sen daha toysun her şey karşılıklı olduğunu anladığın zaman gel
Her şey karşılıklı değil ilişkide işte biz kadınlar her ilişkimizi yönetmek zorunda olduğumuz için erkeklerin yalandan sevdaları buraya bunları karalamaları saçma geliyor. Çok fazla ilişki deneyimim oldu. Şu yazıdklarını yaptığım ilişkiler sonrası net ayrılık yaşadım. Anlatsam roman olur. O yüzden bence boştan boşa heveslendirmeyin. Ben düzgünce anlatıcam arkadaşa.
@alarachan Sen peki seni ihtiyacı olarak seni seveni değilde istek miş gibi olanı sevmiş olabilir misin.
Bir adama bakarken sadece sana iyi davranmasına değil senin görmediğin yerde de başkasına iyi davranıyor mu diye kontrol etmelisin.
Davranış tutumu hayata bakış açısı , sırf ilişki olarak değil , hayat sürdürülür mü benim bunla güzel hayatım geçer mi diye bakmalısın.
Saygı görmeyi
Değer görmeyi
Sevilmeyi
Sevildiğini hissetmeyi
İlgi gösterilmesini ister😃
Kıskanılmayı
Sahiplenilmeyi...
Erkeklere nasıl davranırsan o da sana öyle davranır. Mesela kendine saygı duyuyorsan ondan daha çok saygı görürsün.
Fakat kendine saygın yoksa o da bir süre sonra senin kendine davrandığın gibi sana davranır.
Tabii tüm erkekler aynı değil. Fakat kadın ne istediğini veya ne istemediğini biliyorsa erkek bir süre sonra uyum sağlamaya başlar😃
İste aradığım kadın
ona erkek olduğunu hissettirmen (cinsellik olarak değil) saygın davranışın ilgin alakan sen benim herşeyimsini uygulamalı olarak hal hareketlerinle göstermen lazım bunu görüp şımaran karaktersizlerde olabilir tabiki ama bu mesafeyi senin ayarlaman lazım…
Samimi, dürüst olsun ve arada iltifat bekleriz 😊 bizde
Aa bu doğru erkekler iltifat sever
Evet çoğu kadın bunun farkında değiller halbuki erkekleri mutlu etmekte kolay 😊
Doğru mesela ne gibi iltifatlar örnek versen bir iki tane
Mesela, seninle konuşmam bana huzur veriyor etkili bir söz mesela bi erkek bunu duysa 2 3 gün mutlu gezer dışarıda
Ayy tamam not aldım bunları hep 😂
Valla sürekli arayıp sordum, sürekli srvgi sözcükleri söyledim. Erkeğimsin bile dedim ama işe yaramadı. Sebep?
Daha basit örnek veriyim mesela bize kek yapsanız ya da başka bir şeyle bile biz çok mutlu oluruz 😊
Sevmemiş seni @Isimsoyisimyok
Biliyorum. Başkalarını sevdi. İşte ondan diyoruö bidaha asla
@Isimsoyisimyok dediğiniz cümlede çok fazla ilgi olduğunu gördüm. Kadınlar nasıl ki arada bşr küçükte olsa sürprizlerden etkilenir hoşlarına gider. Erkeğe de yeteri ilgi göstermek gerek. Fazlası inanın şımartır. Erkeğim demek bence basit bir kelime. Yani abartılı. Lakin burada bu kişi sevmiyor. Arayıp sormak güzel kelimeler etmek ilgiden başka bir şey değildir. Buna cevap yoksa sevgide karşılık yoktur.
Ben onu fazla seviyoduöm çünkğ
@Isimsoyisimyok birini çok seversen bu da mutsuz sonla bittiğinde ztn insanın toparlanması zordur
Medaj atardı ama 3 gğnr 1 oda 5 dk konuşur kapatırdkl
@Isimsoyisimyok bu hayatta gerçek aşkı bulmak zordur ztn ama şunu kafana koyman lazım birine çok bağlanma ve herhangi biri için kendini üzme 😊
Ben ona değil bana yaptıklarına isyan edşyofum
@Isimsoyisimyok bakın kısaca şöyle söyleyeyim. Sevgilim varken günde 12-14 saat çalışsam da molalarda bile konulurdum. Uyumaz kimi Zaman onunla konuşurdum. Çünkü insan sevince herşeyi unutuyor inanın unutmam pazar öğleden pazartesi sabahına kadar yazıştık konuştuk o zamanlarda uyku uyumadım ama uykusuzluk çekmedim. Boşuna demiyorlar ilk aşk bşr başka.
İlk aşkı hiçbir zmn unutamassın bir de yeni sevgiline bile onun isminle hitap edebilirsin öyle bir gücü var
Hırs yaptım Unutucam hiç olmamış gibi devam edecrğüm
Olması gereken 😊😊 @Isimsoyisimyok
Valla dostum zaman nasıl akıyordu bilmiyordum inan. Sonra aldatıldım. 3 yıl 6 ay 26 gün sürdü unutmam. Seni unutucam dedim ona hapis hayatı gibi hayat yaşadım. Bu süreçte evden çıkmadım ve inan dışarı çıktığında gözlerimi açamıyordum. İntşhara kalkıştım zaten o gün unuttum onu. Ki Allah korkusu beni o kendini unuttuğum hayattan çevirdi kurtardı. şu an çok şükür halimize
Benim aşk hayayım 5 sene sürdü ya anlatsam kelimeler yetmez
Futbolu ondan sebep bıraktım , ki Galatasaray da oynana şansım vardı. Kitap yazarlığı yapabilirdim. Roman yazıyordum bıraktım. Sen düşün hayallerimden vazgeçtim. Yazdığım şeylerde basit değil. Ama tecrübe oldu işte. Vazgeçmeyi öğrendim ve bu erkeğin en tehlikeli silahı. Çünkü vazgeçmeyi öğrenen adam yalnızlığı öğrenmiştir. Bu yüzden hayatımızdan çıksalar da rahat devam ederiz. Hayattan vazgeçmeyiz ondan vazgeçeriz.
Bende Gsliyim metin oktay boşuna dememiş Galatasaray o daha vefalı diye
Bak şu an yaşım 27 . Eski kondisyonum yok 8 saat koşum vardı. şu an maçlara çağırmıyorlar. Neden bilşyor musun İslam sen gelince takım bulamıyoruz oynayacak. 2016 da şirketler arası turnuva da 47 golle gol kralıydım. Neyse ustam geçmişi hatırlamak istemiyorum birtek geçmişe ağlıyorum gece gece ağlamak istemiyorum. Huzurla hayırlı geceler dilerim 🙏
Öncelikler çekinmeyecek ne istiyorsa düzgün bir şekilde söyleyecek aynı şekilde benim ona gösterdiğim anlayışı oda bana göstermeliki cesaret alarak bende çekinmeden ne istediğimi söylim, rahat olmalı gereksiz şeyleri takmamalı, ilgi göstermeli, cinselliğe girmiyorum onu kararı, bunlar varsa hanımcı olurum
Ozel bi kritere gerek yok doğal ve samimi olsun yeterli
Erkekler dominant olmak ister karşısındaki kadının işi ne olursa olsun yaşı kaç olursa olsun minik bir civciv yavrusu gibi olmasını istersen içerden bilgi 😂
Bu zamanda eril erkek az ama nasıl olcak bu dediğin
Eril olanını bul o zaman
İnş
Harika
Buldun bile özele gel tanışalım
Küçüksün ablası 😄
Yaş kaç?
ben kibar, nazik düşünceli ve anlayışlı olmasından yanayım
Samimi olmasını onu düşünmesini ilgisine karşılık verilmesini en önemlisi de bi saçı okşansın ister de nerdeeee
Erkeklerde saçı okşansın istermi bize özgü sanıyordum
Cogu erkek ister de dillendirmez hicbiri anca boyle anonim...
Bunları yaptım değmedi. Bundan sonra da afedersiniz de babayı görürsünüz.
Değmediyse de bir daha değmeyeceği anlamına gelmez hocamm
Bide sevdiğini söyleyerek hala beni kandırmaya kullanmaya çalışıyo
Yok abi ben erkeklere küsüm.
Her erkek aynı değil ya deme öyle
Hepinize tripliyim kardeşim gönlümü alın.
Tüm erkekler adına özür dilerim hanımefendi eğer içinizi dökmek isterseniz Instagram verebilirim :)
Sende mi kullancan beni
@Isimsoyisimyok ayy gidin özelde konuşun kuscam şimdi
Estağfurullah ne haddime
Bana soracak olursan bej biraz sert ilişkiden hoşlanırım karşımdaki biraz hevesli olduğunu ateşli bir şekilde belli ederse ozaman onu parcalamamak içi. Kendimi zor tutarım
erkeğin hayatında yerini kendin belirlersin, cariye gibi davranırsan cariye muamelesi sultan gibi davranırsan sultan muamelesi görürsün (sultan derken hanımağalık tasla demiyorum)
Takdir edeceksin eleştiri yok teşekkür edeceksin gülümse neşeli ol hep arabesk takılma birde sürekli trip atma kısacası tatlı sert olucaksin herseykerine de evet demeyeceksin
Tatlı sert olan dediğin kızlardan birini tanıyorum ve öyle kızlar ancak acı çekmekten ve acı çektirilmekten hoşlanır.
Yanlış anlamışın canım
Ben öncelikle dürüstlük beklerim. Ne olursa olsun bana yalan söylemesin. Sadık olmasını isterim. Anlayış her iki tarafta da olması gereken bir şey zaten. Başka ne istenilir ki …
Kacan kovalanir gibi sacma triplere girmedigin surece sorun olmaz yani en onemlisi kendin olmak
Erkeğe bağlı, adam olan'a bir güler yüz yeter! Haketmeyene yüreğini sunsan alır fırlatır bir köşeye.. Kadınlar da aynı şekilde..
Sevgi ve saygisini gostermesini gostermesini. En azindan asik oldugunu sevdigini belli edecek seyler yapmasini
Erkeklerin ne beklediği umrumda değil. Ben kendim olurum.
Sahibinmiş gibi sende köşesiymişsin gibi hepsi kral padişah soyundan buna oğlumda dahil😂😂😂😂
İçten doğal samimi, yerine göre ilgili destekleyen vs.
Hoşgörü saygı karşılıklı tabiki bunlaron hepsi sevecen
Anlayışlı kibar
Güler yüzlü ve cilveli samimi
Çok mu şey istiyoruz be ustaa
Paracı olmayın ota boka Trip atmayın ve net olun başka bir şey istemiyoruz
İlgi sevgi istemiştim çok gördüler bundan sonra benden de göremeyecekler. Benden bu kadar
İlgilenmen felan işte. Mesela saçı felan hakkında yardımcı ol yüzüne bakım felan yap. Atıyorum kıyafetine felan yardımcı ol. En önemlisi elinle yaptigin yemeklerden felan ikram et kdkekek
Sefkatli davransin yeter
Nasıl mesela aç biraz
Biz onu demeden yaparız da işte
Biz kızlar
Oturup sarma bile sardım be
Baklava yapmam için 40 fırın ekmek yemem lazım 😄
İstesem ince sararım da 3 5 tane yiyen doysun kalın elzemdir 😂
Satmıyorum ki 😄
Ben beni kölesi yapmasını çok isterim
Dominant kızlar her zaman hoşuma gitmistir
Tokat atsa bile hoşuma gider benim
Çocukluğunuza inelim mi 🤔
Inelim yazarmisiniz gizliden çıksam
orada anlatırım
Ona ihtiyaxın varmış gibi hissettirmek tatmin etmwk
Ben biraz sert seviyorum ne yapıyorsun len nerdesin len gibi tatlı sert
Gerçek şu ki erkekler tam olarak elde edemediği cebinde olmayan kadını sever aşık olur ondan pek takılma
Her erkek için geçerli mi bu dediğin
Bu doğru ama bence bu iş kalbi bozuk efkeklerde işe yarar
Siz 3 üç gün önce Ankara bosko kafede olam bey değil misinz
O siz misiniz?
O zaman sizin ikizinizdi lxlxşx
Sarılayım saçlarımı okşasın beni sevsin, sıkı sıkı sarılsın beni bırakmasın
Şuanda sevgilim hiç olmadığı için bilmiorum olsunda bakarız 😅
Ilgi şefkat dürüstlük ve sevgi
temas severim sarılsın dokunsun
Saygı kesinlikle önemli
hızlı cvp samımıyet :D
Gözleme yapsın yeter
Gözleme önemli 😄
Bide kıymalı olmalı yoksa olmaz
Off demee😄
😎tabi aslanım
Aslanım deme ablanım senin 😂
Hahaha pardon, abla
Öpsün sarılsın sevişelim... keşke olsa
Bana saygı duymasını, güvenmesini isterim.
Nasıl davranıyorsa öyle davranmalı
Ondan başkası yokmuş gibi davranmanı ister
Tatlı yapsınlar bana gönlümü fethederler 🤣
Bebek gibi sevilmek isteriz
samimiyet doğallık
Dürüstlük sevgi ilgi bekleriz
Anlayisli
Saxso kanka kesin çözüm xreo atarmisin
Çok şey istemedik be gerçekten ama olmadı.
Akıllı sakin kıskanç olmadan
Çocuk gibi hareketler yaparak az ama abartmadan
Bana surekli yazmasini isterdim
Beni güldür
Kibar nazik olun
Çok şey bekler
Ağır başlı ve anlayışlı
Saygı sevgi sadakat vs.
Kulu köpeği olsun isterler
Tutkulu
Sıkıca sarılmasını
İlgili,
Kufr edilmesini ister kendin3 fantzi
Erkekler kızlar kendisine küfür etsin mi ister sanmıyorum
Ister sen bilmiyon bu isi benimki eriyor resmen
Dahada asik oldu ben ettikce
Ay sorunlu o söyliyim ben sana
Sn etmek istemezmisin hem keyifli olmazmi😀
Ciddimisin neden sorunlu ya
Hayır ya küfür etmem ettirmem bundan zevk alanında sorunları vardır bence
@beyzaaa21 evet noldu beyza😀
Söylediğin şey gerçekse sevgilin mi daha sorunlu sen mi karar veremedim her neyse al birini vur ötekine
Allah akıl sağlığı versin sevgiline de sana da
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?