Güncellemeler
+1 yıl
Benimle sohbet etmeyi ve paylaşımlarımızı seviyor sohbetimi seviyor. Fakat duygusal anlamda bir hissiyat yok. Bu neden olabilir?
Bir kadın henüz duygusal anlamda bir şey hissetmediği bir erkeğe neden şans verir?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Belki duygularini canlandirmak istiyordur
Neden ki? Yani duygusal anlamda bir şey hissetmiyor olması zaten o erkeği dış görünüş olarak beğenmediği ve yetersiz bulduğu anlamına gelmez mi?
Hissetmemesi tip olarak dış görünüş olarak beğenmediği anlamına gelmez mi yani?
Dış görünüş fiziksel olarak beğense bile hissetmeyebilir mi?
Belki bisiler hissetmistir az da olsa devami olacak mi diye bakmistir
3 defa sinemaya gittik, beni ilk buluşmadan sonraki günlerde de bir kız arkadaşıyla arada gittiği spor salonuna davet etti. Beraber ikimiz gidelim her hafta diye
Ben de bu tür şeyler zamanla oluşuyor ilk önce seni iyice tanımak isterim içimizde bir beklenti olmadan dedi. (Aynı şirketteyiz bu arada)
Toplam 2 ay oldu
Ayh bu arkadas gibi olalim modu
Nasıl yani?
Vakit geciriyor su anlik bence
Tanımak için mi? yani zamanla birşeyler olur diyemi?
Hiç istemese zaten ilk buluşmaya da gelmezdi değil mi? Zaten aynı şirketteyiz bir de ilk buluşma öncesi 1 hafta sürekli mesajlaştık selfie gönderdi hep sesli mesajlar uzun konuşmalar iltifat etmeleride oldu.
Yani şans veriyor da şu an duygusal anlamda bir şey hissedemiyorsa ve 2 ay olmuş. Ne kadar zaman geçerse geçsin yine hissedemez doğru değil mi? Yani vakit kaybı olmuyor mu?
Duruma göre hisseder belki diye
Neden ki? Yani duygusal anlamda bir şey hissetmiyor olması zaten o erkeği dış görünüş olarak beğenmediği ve yetersiz bulduğu anlamına gelmez mi?
Yani şans veriyor da şu an duygusal anlamda bir şey hissedemiyorsa ve 2 ay olmuş. Ne kadar zaman geçerse geçsin yine hissedemez doğru değil mi? Yani vakit kaybı olmuyor mu?
zaman gecırmek ıcın
Neden ki? Yani duygusal anlamda bir şey hissetmiyor olması zaten o erkeği dış görünüş olarak beğenmediği ve yetersiz bulduğu anlamına gelmez mi?
alakası yok sohbetını sevıyordur benımde cok var begenmeyıp sohbetıne asık olduklarım
Hissetmemesi tip olarak dış görünüş olarak beğenmediği anlamına gelmez mi yani?
Dış görünüş fiziksel olarak beğense bile hissetmeyebilir mi?
hıssetmeyebılır
3 defa sinemaya gittik, beni ilk buluşmadan sonraki günlerde de bir kız arkadaşıyla arada gittiği spor salonuna davet etti. Beraber ikimiz gidelim her hafta diye
Ben de bu tür şeyler zamanla oluşuyor ilk önce seni iyice tanımak isterim içimizde bir beklenti olmadan dedi. (Aynı şirketteyiz bu arada)
Yani şans veriyor da şu an duygusal anlamda bir şey hissedemiyorsa ve 2 ay olmuş. Ne kadar zaman geçerse geçsin yine hissedemez doğru değil mi? Yani vakit kaybı olmuyor mu?
Belki ilerde olur diye ya da yara bandı olarak
Neden ki? Yani duygusal anlamda bir şey hissetmiyor olması zaten o erkeği dış görünüş olarak beğenmediği ve yetersiz bulduğu anlamına gelmez mi?
Hayır başkasına bir şey hissediyordur
İnsan sevmek istiyorsa yavaş yavas da olsa sever
Neden ki? Yani duygusal anlamda bir şey hissetmiyor olması zaten o erkeği dış görünüş olarak beğenmediği ve yetersiz bulduğu anlamına gelmez mi?
Hissetmemesi tip olarak dış görünüş olarak beğenmediği anlamına gelmez mi yani?
Dış görünüş fiziksel olarak beğense bile hissetmeyebilir mi?
3 defa sinemaya gittik, beni ilk buluşmadan sonraki günlerde de bir kız arkadaşıyla arada gittiği spor salonuna davet etti. Beraber ikimiz gidelim her hafta diye
Ben de bu tür şeyler zamanla oluşuyor ilk önce seni iyice tanımak isterim içimizde bir beklenti olmadan dedi. (Aynı şirketteyiz bu arada)
Toplam 2 ay oldu
Her sey tip degil iste demek ki iyi bir insan oldugunu kalbinin temiz oldugunu gormus bunu seni iyice taniyim cumlesinden de anlamaniz lazim zaten dusunduklerinden emin olmak icin zaman tanimis hem sana hem kendine
Dış görünüş fiziksel olarak beğense bile hissetmeyebilir mi?
Eger bu kiz sadece tipe bakmayan bir kiz ise 10/10 luk olsan da hissetmez tabi kalbin temiz degilse ve o kizin istedigi bir ic yoksa. Tipe baksaydi Şu an zaten seninleydi
Bazı tweetlerinde ''dış görünüşün zerre önemi yok önemli olan insanlık'' gibi söylemleri var ama ne kadar doğrudur tabi bilinmez. Genelde yalandır.
Bence gayet doğru insan olmadıktan sonra 10/10 ol ne yazar
Yani şans veriyor da şu an duygusal anlamda bir şey hissedemiyorsa ve 2 ay olmuş. Ne kadar zaman geçerse geçsin yine hissedemez doğru değil mi? Yani vakit kaybı olmuyor mu?
Tanımak istiyordur.
Neden ki? Yani duygusal anlamda bir şey hissetmiyor olması zaten o erkeği dış görünüş olarak beğenmediği ve yetersiz bulduğu anlamına gelmez mi?
Hissetmemesi tip olarak dış görünüş olarak beğenmediği anlamına gelmez mi yani?
Dış görünüş fiziksel olarak beğense bile hissetmeyebilir mi?
Her şey tip değil, uyum var mi ona bakacak belkii. Duygu dediğimiz şey hemen paat diye hissedilmiyor
3 defa sinemaya gittik, beni ilk buluşmadan sonraki günlerde de bir kız arkadaşıyla arada gittiği spor salonuna davet etti. Beraber ikimiz gidelim her hafta diye
Ben de bu tür şeyler zamanla oluşuyor ilk önce seni iyice tanımak isterim içimizde bir beklenti olmadan dedi. (Aynı şirketteyiz bu arada)
Toplam 2 ay oldu
Tamam işte, tanimaya çalışıyor seni. Hiç istemese tamamen rest çekerdi. Ama sen yine de cok beklentiye girme. Normal arkadaşça yaklaş. Üstüne gitme.
Hiç istemese zaten ilk buluşmaya da gelmezdi değil mi? Zaten aynı şirketteyiz bir de ilk buluşma öncesi 1 hafta sürekli mesajlaştık selfie gönderdi hep sesli mesajlar uzun konuşmalar iltifat etmeleride oldu.
Aynen gelmezdi, ama yine de dedigim gibi dikkat et ve beklentiye girme. Belki sadece arkadaş olarak görüyor. Zamanla zaten bir şeyler olursa kendiliğinden oluşur
Arkadaş olarak görmesi fiziksel olarak beğenmediği anlamına gelir değil mi çoğunlukla yani dış görünüşten patladık sanırım?
Beğenip beğenmediğini ben bilemem.
Yani şans veriyor da şu an duygusal anlamda bir şey hissedemiyorsa ve 2 ay olmuş. Ne kadar zaman geçerse geçsin yine hissedemez doğru değil mi? Yani vakit kaybı olmuyor mu?